הארוחה סרט ישראלי חדש 2023: צפו בווידאו עם קרן פלס כפי שלא הכרתם מעולם!

$(function(){})

הארוחה סרט ישראלי חדש 2023 צפו בווידאו עם קרן פלס כפי שלא הכרתם מעולם!. הזמרת האהובה במוקד עלילה פתלתלה המאפשרת הצצה לפינות האפלות של החברה הישראלית. סרטים מומלצים בקולנוע.

הארוחה סרט ישראלי חדש 2023: צפו בווידאו עם קרן פלס כפי שלא הכרתם מעולם!

סרטים ישראלים מביאים איתם לפעמים הפתעות טובות. אחד מהם שעולה ימים אלו למסכי הקולנוע, נכנס, לפחות אצלי, לרשימת הסרטים המומלצים לחודש יוני ובכלל לאחד מהסרטים הישראלים הטובים בשעלו לאחרונה למסך הגדול. קבלו את הארוחה סרט ישראלי חדש 2023 עם ישי גולן וצפו בווידאו עם קרן פלס כפי שלא הכרתם מעולם!. 

בסדנת הציור והתמונה הכי רחוקה ממצעד השפחות הארוחה סרט ישראלי

$(function(){})

אֵמָה וגרגורי עולים מרוסיה ומתקשים להיקלט בישראל. חייהם מצטלבים עם אלון צייר חובב ומנהל חברת הייטק הנמצא במשבר עם אשתו יעל. על מנת לשרוד מתחילה אמה לעבוד כמודלית עירום בסדנת הציור של אלון. בצירוף מקרים מתחיל גרגורי לעבוד אצלו בחברה. האמת נחשפת כשאלון מזמין את גרגורי ואמה לארוחה חגיגית בביתו.

"אינטלגנטים, חובבי אומנות?. כלבים ברחוב יותר טובים מכם"

כולם רוצים את יעל, כולם עושים את עצמם חסידי החברה התקינה אבל מאחורי הקלעים העלילה סוערת. מאחורי קירות הבית החברה הישראלית הרבה פחות יפה. מי לא שמע משפטים מקוממים כמו - תחזור לרוסיה. ההפעם עושה רושם, אף אחד לא מתכוון לחזור וכל אחד נלחם על חלקת אלוהים הקטנה שלו. 

הסרט הראשון של קרן פלס בקולנוע וזו כבר סיבה טובה למצצוא קופון לסרט 1+1, להגיע לאולמות הקולנוע ולתת את הבמה, או את המסך, לסרט ישראלי רענן שלא מפחד להגיד בכל רם את מה שכולנו יודעים. 

צפו בווידאו הארוחה סרט מומלץ 2023 עם קרן פלס 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה