החתונה היוונית שלי 3: צפו בווידאו של הסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה

$(function(){setImageBanner('1b81caa2-1db0-40a5-a63f-e5dbe3844dab','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,53351,'Image','');})

החתונה היוונית שלי 3: צפו בווידאו של הסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה. . קומדיה רומנטית מלאה בהפתעות, אהבה, וסופלקי. יאסו!. סרטים חדשים בקולנוע המלצות 1+1 כרטסי שני לסרט מתנה.

החתונה היוונית שלי 3: צפו בווידאו של הסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה

מה קורה לסרט שזכה להצלחה ושני החלקים הראשונים הפכו ללהיט קולנועי?. בקרוב בקולנוע עולה החלק השלישי ובו החגיגה ממשיכה. מה בכתבה?. סרטים חדשים מומלצים לצפייה. קבלו את החתונה היוונית שלי 3: צפו בווידאו של הסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה. 

מה קרה בסרטים הקודמים לפני החתונה היוונית שלי חלק שלישי 

$(function(){})

בחלק הראשון למדנו כמה חשוב לבני משפחת פורטוקלוס היוונית שביתם המוצלחת תתחתן רק עם חתן יווני. מזכיר לכם משהו מהמציאות העכשווית במדינת ישראל?. טוב אולי לא לכולם. למשפחת פורטוקלוס יש מסעדה בה עובדת ביתם טולה פורטוקלוס (ניה ורדלוס), אמריקאית ממוצא יווני, עוזרת להוריה במסעדה המשפחתית שלהם.

היא לא צעירה וכנהוג בחברות מסורתיות הגיע הזמן של למצוא חתן ולהקים משפחה. הפגישה המקרית עם בחור גורמת למהפך בחיים של טולה. עוזבת את המסעדה, עוברת לעבוד בסוכנות הנסיעות של הדודה שלה ומפתחת את היחסים עם איאן אותו מגלם ג'ון קורבט. השניים מחליטים להתחתן אבל כאן שוב העלילה מסתבכת. לאבא של הכלה אותו מגלם מייקל קונסטנטין יש לא מעט השגות על מוצא החתן. 

ומאז הם חיו באושר ואושר עד החלק השני של החתונה היוונית שלהם 

אז כמו שאתם כבר יודעים האהבה ניצחה ובגדול. אבל מה קרה אחרי הנישואים?. כמו במציאות ולא מעט סרטי קולנוע מומלצים, טולה ואיאן נדרשו להתמודד עם אתגרים בחיי בנישואים, גידלו את ביתם המשותפת ושוב הייתה חתונה ברקע. 

סרטי 2023 צפו בווידאו החתונה היוונית שלי 3

הזמן עובר מהר כי זה מה שזמן עושה. בשנת 2023 המשפחה היוונית שכבשה את העולם - חוזרת לקולנוע! בספטמבר הקרוב, "החתונה היוונית שלי 3" וכל שבט פורטוקאלוס, מגיעים סוף סוף לאיי יוון הקסומים, לאיחוד משפחתי מרגש ובעיקר קורע מצחוק. קומדיה רומנטית מלאה בהפתעות, אהבה, וסופלקי. יאסו!

צפו בווידאו החתונה היוונית שלי חלק 3 בקולנוע 
 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה