המזח סרט ישראלי חדש 2023 צפו בווידאו: מיכאל אלוני ודניאל גד חוזרים לאירועי כיפור 1973

$(function(){})

המזח סרט ישראלי חדש 2023 צפו בווידאו: מיכאל אלוני ודניאל גד חוזרים לאירועי כיפור 1973. חמישים שנה אחרי המלחמה ההיא שהותירה את החברה הישראלית פצועה ושסועה, סרט ישראלי חדש מעניק זווית ראייה חדשה על מה שהתרחש במוצב על גדות התעלה.

המזח סרט ישראלי חדש 2023 צפו בווידאו: מיכאל אלוני ודניאל גד חוזרים לאירועי כיפור 1973

האם סרט ישראלי חדש יצליח לגעת ולטפל באחד הפצעים הכי עמוקים בתולדות מלחמות ישראל?. על מנת לקבל את התשובה אני ממליץ לכם להגיע לבתי הקולנוע ולצפות בסרט הישראלי החדש, המזח, בו מככבים מיכאל אלוני ודניאל גד, בבימוי ליאור חפץ. על אירועי מעוז המזח ועל הסרט החדש בכתבה שלפניכם. 

על מה הסרט החדש על מעוז המזח בכיכובו של מיכאל אלוני?

$(function(){})

הסרט מבוסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו במעוז המזח, מלחמת יום הכיפורים, חזית סיני.

לאחר התקפת פתע מצרית, שאיש לא האמין שאכן תתרחש, נותרו במוצב 42 חיילים בפיקודו של סגן צעיר יוצא ישיבת הסדר אותו מגלם דניאל גד.

בארית כוחותיהם נאבקו בני הישיבות להדוף את התקפות האויב שבמהלכן רבים מהלוחמים נפצעים או נהרגים.

באותו הזמן בבונקר התאג"ד, רופא המילואים מתל אביב מיכאל אלוני, נאבק על חיי הלוחמים הפצועים וקורא לפינויים דחופים שאינם מגיעים. כאן המקום שעולה בליבי השאלה, עד כמה התרחקנו מאותם ימים של ערבות הדדית?. שהריי רוח התקופה היא בניגוד גמור למה שאירע אז ב 1973. 

שבוע ימים תחת מתקפה הלוחמים נערכים להחלטה גורלית שמשפיעה על האתוס שלנו עד היום 

אחרי שבוע של מצור ולחימה, החיילים יצטרכו לבחור אם להמשיך ולהילחם תחת הוראות מפקדם, או ללכת אחר תוכניתו של רופא המילואים – תוכנית שעשויה להציל את חייהם. האם יחליטו לוותר על הערכים שעליהם חונכו ולהיכנע, או שמא להילחם עד הכדור האחרון?.

אגב בימים אלו, עולה סרט חדש העוסק בדמותה של גולשה מאיר ז"ל, ראשת הממשלה של ישראל בימי מלחמת יום כיפור. הסרט בכיכובה של הלן מירן מגיע לאקרנים בימים אלו. 

מה קרה באמת במעוז המזח סיפור גבורה ושבי מרצון 

יש אולי מי שיחלוק על דעתי. קדושת החיים מול טוב למות בעד ארצנו, היא לא נושא שאפשר לקבל בו באופן מוחלט דעה בעד או נגד. מאז מלחמת יום הכיפורים 1973, נערכו לא מעט דיונים האם ההחלטה שלקחו חיילי המוצב, להיכנע וליפול בשבי, היא הנכונה. יתר על כך, הם קבלו את ההחלטה על דעת עצמם ולא כפקודה ברורה מן הפיקוד. מצד שני, כאשר אנו יודעים כיצד התנהל מטה ניהול הלחימה בימים הראשונים של מלחמת יום הכיפורים, האם ניתן לבא אליהם בטענות. כנסו לנעליים שלהם ותראו אותנו היום. יפה לנו?. 

צפו בווידאו המזח סרט ישראלי חדש 2023 

טריילר הסרט יעודכן כאשר יהיה זמין. לעת עתה אתם מוזמנים לצפות בסרט מתוך ארכיון צה"ל אודות אירועי מוצב המזח. 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה