המרוץ לניצחון של ארתור : המלצות וביקורת סרטים חדשים 2024 הסרט החדש של מארק וולברג

$(function(){})

מתי בפעם האחרונה ראיתם סרטי המבוסס על מקרה אמיתי?. המרוץ לניצחון של ארתור בכיכובו של מארק וולברג מביא לקולנוע את אחד הסרטים הטובים של שנת 2024. ביקורת חדש בקולנוע המלצות.

המרוץ לניצחון של ארתור : המלצות וביקורת סרטים חדשים 2024 הסרט החדש של מארק וולברג

מארק וולברג הוא שחקן של שוברי קופות מסוג מיוחד. מדובר בסרטים שלא רק סוחפים רבבות צופים לבתי הקולנוע, אלא מאלו שנשארים כאן לאורך זמן. כך היה  עם הסרט השתולים משנת 2006 בו גילם את סמל שון דיגנם ולא מעט אחרים כמוכוכב הקופים משנת 2001 שבו שיחק בתפקיד קפטן ליאו דייווידסון. שנת 2024 מחזירה אותו למסך הפעם בתפקיד מייקל ווייט ועם סרט החדש המרוץ לניצחון של ארתור.

מערכת היחסים הבלתי צפויה בין האדם לחברו הטוב ביותר, מקבלת בסרט זווית נוספת וקצת אחרת. הפעם היחסים ההדדיים עומדים בפני מבחן. האם בני האדם יצליחו לגמול לחברם חסד ויצילו אותו, כפי שהוא הציל אותם. 

$(function(){})

ומה הקשר למציאות שלנו?. ברוח התקופה נזכיר כאן את כלבי יחידת עוקץ שלחמו בגבורה במלחמת חרבות ברזל, סייעו ללוחמים ולא מעט פעמים הצילו חיים יקרים. בסופו של הסרט, אם אהבתם ורוה הסיכויים שכן, אל תשכחו לצפות בסרט הבלתי נשכח, כוחו של כלב בנטפליקס. למה אתם שואלים?. הוא פשוט ישלים לכם את התמונה. 

פורים 2024 ברכות פעילויות כניסה חינם לאירועים 

על מה הסרט המרוץ לניצחון של ארתור

מבוסס על סיפורם האמיתי ועוצר הנשימה של מייקל לינדנורד והכלב ארתור. למייקל ווייט (מארק וולברג) הייתה שאיפה אחת, כנגד כל הסיכויים, להיות אלוף העולם בתחרות ההישרדות הקשה ביותר בעולם - מרוץ ה״אדוונצ׳ר רייסינג״.

ידידו הטוב של האדם מקבל יחס הולם?. 

באופן בלתי צפוי, במהלך התחרות מייקל וצוותו מאמצים כלב נטוש, שמופיע משום מקום ומציל את חייהם בנביחות וחסימת הדרך, זאת לפני שהם עומדים ליפול לתהום בליל סערה גשום.

הם מחליטים לקרוא לו 'ארתור המלך'. עכשיו מייקל והצוות עומדים בפני ההחלטה החשובה ביותר של חייהם, כשהמרוץ הופך למרוץ של הישרדות כדי לחלץ את הכלב ארתור מהג'ונגל לרופאים שינסו להציל את חייו. 

צפו בווידאו המרוץ לניצחון של ארתור הסרט המלא בבתי הקולנוע 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה