הפילגש סרט ישראלי חדש בבתי הקולנוע. סרטים המלצות 2024 מה כדאי לראות עם דאנה איבגי

$(function(){})

בתי הקולנוע חזרו לפעילות ומציגים סרטים ישראליים מומלצים לצפייה. ומה הפעם בפינת ביקורת קולנוע סרטים חדשים?. קבלו את הפילגש סרט ישראלי חדש בבתי הקולנוע בכיכובה של דאנה איבגי.

הפילגש סרט ישראלי חדש בבתי הקולנוע. סרטים המלצות 2024 מה כדאי לראות עם דאנה איבגי

האישה האחרת תמיד הייתה נושא לסרטים ויצירה פורייה באמנות. אבל כאשר סרט ישראלי חדש בכיכובן  דאנה איבגי ואניה בוקשטיין מגיע לקולנוע זו סיבה טובה לאולמות הקולנוע ולצפות בו. מה בכתבה? הפילגש סרט ישראלי חדש בבתי הקולנוע. סרטים המלצות 2024. 

ביקורת סרטים חדשים הפילגש סרט ישראלי חדש בבתי הקולנוע הפילגש סרט ביקורת

$(function(){})

על מה עלילת הסרט?. מדובר בדרמה קומית שחורה המביאה את סיפורה של אלה. היא כבר בת 34 ועובדת בתור מלבישה בתיאטרון. חוץ מזה היא גם תפקדה על תקן פילגשו של מחזאי ההצגה שמת במפתיע. עכשיו היא לגמרי על לבד על הגג ולא רק בשבתות וחגים, כמאמר השיר שכתב יעקב רוטבליט ושרה יהודית רביץ. 

כשברקע ההכנות לפרמיירה בעיצומן, אלה, הפילגש העזובה,  מתעקשת לפקוד את השבעה ונחשפת לעולם שעד כה היה חסום בפניה. העניינים מסתבכים כשאלה פוגשת את אחיו, אימו ואשתו של אהובה ומתקרבת אליהם יותר מידי.

 לא המצאנו כלום בתל אביב! הפילגש שכמעט שלטה בצרפת 

לכל גבר חזק יש אישה חזקה יותר, חכמה ויכולה יותר - אמא, אישה, אחות, בת או פילגש - מאחוריו. פילגשים, אפילו בקרב המלכותיים, לא היו בלתי מוכרות. רוב הנשים חשו בנוח לכך שלבעליהן יהיו פילגשים מרובים כל עוד ידעו את גבולותיהן.

עם זאת, לפעמים מאהבות חצו את גבולותיהן, התערבו בענייני משפחה ודחפו את אפם בענייני הממשלה. בואו נסתכל על פילגשים היסטוריים שהייתה להם שליטה איתנה על השליטים.

גבריאל ד'אסתרס הייתה אחת ממאהבותיו הרבות של מלך צרפת הנרי הרביעי. מה שמייחד אותה היה השפעתה החיובית על המלך. בין השינויים הרבים, היא יזמה בזמנה היה חיזוק הכנסייה הקתולית וגיבוש צו נאנט שאיפשר חופש דת לכולם, כולל הפרוטסטנטים.

צפו בווידאו הפילגש הסרט המלא בקולנוע סרט ישראלי חדש 2024 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה