הרוע שבמים צפו בווידאו סרט האימה של קיץ 2023! אויב לבן קטלני מגיח מהמעמקים!

$(function(){})

הרוע שבמים צפו בווידאו סרט האימה של קיץ 2023! אויב לבן קטלני מגיח מהמעמקים! הולי ארל וג'ק טרומן מנסים לשרוד כנגד כל הסיכויים. מומלץ בקולנוע צפו בווידאו באתר.

הרוע שבמים צפו בווידאו סרט האימה של קיץ 2023! אויב לבן קטלני מגיח מהמעמקים!

מי לא אוהב סרטי אימה?. אחרי שצפינו בסרטי מלתעות ולאחר מכן סשובם של סרטי האסונות בלב ים, הגיע תורם של סרטי האימה לכבוש את מסכי הקולנוע. מה בכתבה?. הרוע שבמים צפו בווידאו סרט האימה של קיץ 2023! אויב לבן קטלני מגיח מהמעמקים! הולי ארל וג'ק טרומן מנסים לשרוד כנגד כל הסיכויים. מומלץ בקולנוע צפו בווידאו באתר. 

כנסו למתח הרוע שבמים צפו בווידאו.  אויב לבן קטלני בלב ים! 

$(function(){})

פותחים את הקיץ עם מותחן אימה עם שיניים. קבוצת חברים וחברות יורדת לחופשה של מוזיקה, מסיבות, ביקיני והרבה ים.

עכשיו תראו מה קורה כאשר יוצאים למסיבת אופנועי ים. במהלך החופשה הם "משאילים" אופנועי ים ויוצאים להשתולל באוקיינוס הגדול. אבל האוקיינוס זה לא חוף ראשון לציון וחוץ מים כחול כמו שמיים, אך פעם אי אפשר לדעת מי יגיח מתוך המים. 

הכל משתנה כשהתנגשות חזיתית איומה תוקעת אותם בלב ים והם מתקשים לאותת לחזור. אך השקט של האוקיינוס וצלילי הגלים מרמים, כי עמוק במים, מגיח אויב לבן קטלני , רעב וטורף והחבורה יוצאת לקרב על חייהם.

חוזרים בזמן ונזכרים בסרט מלתעות משנת 1974 

לא רק לחובבי סרטי אימה. מדובר בקלאסיקה קולנועית מבית היוצר של סטיבן ספילברג.  רוי שיידר, ריצ'רד דרייפוס ורוברט שו במסע השרדות נגד הרוי המוחלט. מומלץ לצפייה ישירה בנטפליקס ישראל. תכינו ציפורניים לכסוס. 

צפו בווידאו הרוע שבמים סרט האימה של קיץ 2023! 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה