חולי אהבה ערוץ 12: צפו בווידאו הסדרה החדשה בהשתתפות אילת זורר ועמוס תמם

$(function(){})

זה הזמן להתאהב מחדש?. כנראה שכן. סדרת הדרמה החדשה של ערוץ 12 לצפייה ישירה מגיעה עם איילת זורר ועמוס תמם. היא הכירורגית מספר אחת בארץ ובדרך לניהול המחלקה, והוא פוליטיקאי בכיר בשיאו של קמפיין בחירות. תתכוננו להתאהב בהם ובסדרה הישראלית החדשה לצפיה ישירה.

לחיי האהבה שלנו! קבלו את חולי אהבה לצפייה ישירה ערוץ 12: צפו בווידאו הסדרה החדשה בהשתתפות אילת זורר ועמוס תמם 

כמה זמן עבר מאז שיכולנו להתעסק באהבה?. נדמה שאירועי החודשים האחרונים הסיתו את תשומת הלב לכל כיוון אפשרי, ואהבה, זו שכולנו מייחלים לה נדחקה לפינה. אז נכון, היו לנו את כל הסיבות הנכונות ואירועי חרבות ברזל, בצדק, הסיתו את תשומת הלב שלנו למקומות אחרים, אבל כאשר עולה סדרה חדשה בערוץ 12, אותה תוכלו לראות גם ב free tv, זה הזמן לחזור לשפיות ולהתרגש מחדש. 

אז מה הקשר בין אהבה לחטופים, בין עמוס תמם ואיילת זורר למציאות של היום. רגע לפני שאתם מתאהבים

$(function(){})

אז מה מחכה לנו על המסך?. שני כוכבי העל של המסך הישראלי, מגיעים לסדרה שלא תוכלו להישאר בה אדישים. שניהם אגב, עמוס תמם ואיילת זורר, שחקו שניהם בסדרות על חטופים, לפני השבת השחורה, וזו הזדמנות להזכיר אותן. 

אזהרת מסע עם עמוס תמם, כמעט וצפתה את השבת השחורה, אבל בגרסת נטפליקס לגמרי שונה. עמוס, שמככב בימים אלו בערוץ כאן בסדרה מנייאכ עונה 3, גלם בה את אריק שור, שר המודיעין בממשלת ישראל. שהיה מופקד על המשא ומתן. 

איילת זורר שחקה בסדרה בני ערובה את ד"ר  יעל דנון, מנתחת בכירה ומוערכת; כזכור, בסדרה, היא נאלצת להרוג את ראש הממשלה בניתוח בעונה הראשונה על רקע סאגת שחרור חטופים מבני משפחתה. 

ועכשיו לסדרה הישראלית שכולם מחכים לה! חולי אהבה לצפייה ישירה בערוץ 12

כותרת הפרומו לסדרה מבטיחה לנו הפתעה ואהבה. אבל מכיוון שלא מדובר בדרמה טורקית, אלא בסיפור המציאות הישראלי, האתגרים בדרך לאהבה עוד יצוצו ובגדול, ומן הסתם כל אחד יוכל לזהות אותם גם בחייו שלו. 

לפעמים האהבה מסתתרת במקומות ובזמנים שהכי לא ציפינו  חולי אהבה, סדרת דרמה חדשה שתגרום לכם להתאהב, בבני ובנות הזוג שלכם. אז תכינו את הממחטות, את פעימות הלב וקחו נשימה ארוכה, כי כמו שזה נראה, חולי אהבה, הולכת להיות הסדרה הישראלית הטובה ביותר לשנת 2024. 

צפו בווידאו חולי אהבה לצפייה ישירה פרקין מלאים MAKO 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה