לאסי 2 סרט חדש בקולנוע. צפו בווידאו של הסרט החדש 2024

$(function(){})

איזה סרט ילדים מומלץ בקולנוע?. קבלו את לאסי 2 סרט חדש בקולנוע. צפו בווידאו של הסרט החדש 2024 ועוד סרט נוסף על הידידות בין הכלב לחברו הטוב ביותר הפעם בכיוון ההפוך

על מה הסרט החדש לאסי 2 הרפתקאה חדשה?. 

הצטרפו ללאסי, פלו וחבריהם החדשים להרפתקה חדשה ומרגשת באזור הציורי של דרום טירול. כשסדרת היעלמויות של כלבים גזעיים מתרחשת בכפר ופיפה חברתה הטובה של לאסי נגנבת, הגיבורים הצעירים יוצאים לתפוס את הגנבים ולהציל את פיפה, תוך שהם מגלים לאורך הדרך את המשמעות האמיתית של ידידות ואומץ. 

$(function(){})

חבר לעת צרה ההסיטוריה של הסרטים בהם לאסי מצילה אותנו 

השם לאסי הפך במרוצת השנים לשם נרדף לכלבים באשר הם. איך זה קרה?. הרבה בזכות הסרט הראשון אודות בעל החיים שנחשב לידידו הטוב של האדם. בשנת 1943 יצא לאקרנים הסרט לאסי שובי הביתה. הוא מבין הראשונים שהוקרנו בצבע, מה שהיה נחשב אז למהפכה גדולה. בתפקיד הראשי שחקה אליזבת טיילור שהייתה אז בת 11

רגע איזה כלב בכלל זה לאסי? ומי היה הכלב המקורי שככב בקולנוע

שמו היה פאל והוא חי בין השנים 1940-158. כן חברים, זה היה הכלב המפורסמן בעולם. מאיזה סוג היה לאסי?. זכר מסוג Rough Collie והראשון בשורה של כלבים כאלה שגילם את הקולי הבדיוני לאסי בקולנוע, ברדיו ובטלוויזיה. 

ויש גם סרט שבו האדם גומל טובה לחברו הטוב ביותר קבלו את המרוץ לניצחון של ארתור

סרט נוסף המספר על הידידות המופלאה בין הכלב לאדם עלה למסכי הקולנוע בימים אלו. הסרט נקרא המרוץ לניצחון של ארתור והוא מספר את סיפורו  של מייקל ווייט (מארק וולברג). לאדם הזה הייתה שאיפה אחת, כנגד כל הסיכויים, להיות אלוף העולם בתחרות ההישרדות הקשה ביותר בעולם - מרוץ ה״אדוונצ׳ר רייסינג״.

אגב אם אתם בדרך לקולנוע נזכיר לכם שניתן לרכוש כרטיס לסרט במחיר של החל מ 9 שח באמצעות אתר ההטבות פיס פלוס. אין לכם?. תוכלו להוריד קופון 1+1 כרטיס שני לסרט מתנה באמצעות אתרי ההטבות של כרטיסי השאראי. 

במהלך התחרות מייקל וצוותו מאמצים כלב נטוש, שמופיע משום מקום ומציל את חייהם בנביחות וחסימת הדרך, זאת לפני שהם עומדים ליפול לתהום בליל סערה גשום. הם מחליטים לקרוא לו 'ארתור המלך'.

עכשיו מייקל והצוות עומדים בפני ההחלטה החשובה ביותר של חייהם, כשהמרוץ הופך למרוץ של הישרדות כדי לחלץ את הכלב ארתור מהג'ונגל לרופאים שינסו להציל את חייו.

צפו בווידאו לאסי 2 דיבוב לעברית הסרט המלא בבתי הקולנוע 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה