לרוץ על החול סרט ישראלי חדש עם צביקה הדר: צפו בווידאו סרט הביכורים של אדר שפרן

$(function(){})

מה קורה לפליט מאריתראה העומד לפני גירוש אך קומדיה של טעויות הופכת אותו לכוכב כדורגל?. לרוץ על החול, סרט ישראלי חדש עם צביקה הדר הוא סרט הביכורים של אדר שפרן. צפו בווידאו ובסקירת הסרטים החדשים בקולנוע.

לרוץ על החול סרט ישראלי חדש עם צביקה הדר: צפו בווידאו סרט הביכורים של אדר שפרן

מה תגידו על הסרט הישראלי החדש שעוד לפני עלייתו למסכים נמכר להפצה בינלאומית?. קבלו את לרוץ על החול אשר שנרכש על ידי  Picture Tree International (PTI) בחו"ל ובמוקד העלילה שלו פליט מאריתראה אשר עושה ככל שביכולתו להישאר בארץ. 

איפה כלל נמצאת אריתראה?. 

$(function(){})

המדינה בה מתקיים משטר רפובליקה נשיאותית חד מפלגתית טוטליטרית, נמצאת באחד המקומות החמים מבחינה גאו פוליטית בימים אלו. היא גובלת באתיופיה מצד אחד ויחד עם סומליה תופסת את הצד של יבשת אפריקה בכניסה למיצרי באב אל-מנדב ונמצאת ביחסי שכנות בעיתיים מול שכנתה תימן, ארת הח'וטים. 

בעשרים השנים האחרונות הגיעו לישראל עשרות אלפי מבקשי עבודה ממדינה זו. חלק גורשו אך רובם מאכלסים את שכונות דרום תל אביב. עד כאן הרקע. אני בכוונה לא נכנס לוויכוח האם עלינו לקבל בישראל עשרות אלפי מהגרי עבודה אלא מתמקד בסרט הישראליה חדש וממליץ גם לעם לצאת לבתי הקולנוע, כן כן, בכפוף להנחיות פיקוד העורף ולצפות בו. 

עלילת הסרט לרוץ על החול איך הפך שוטף כלים לכוכב מכבי נתניה?. 

אומארי, פליט אריתראי המיועד לגירוש מישראל אחרי 5 שנים כשוטף כלים, מצליח ברגע האחרון לברוח בנתב"ג ומוצא את עצמו באולם מקבלי הפנים כשלפתע אוהדי מכבי נתניה תופסים אותו ובטוחים שהוא שחקן החיזוק הניגרי שאמור לנחות באותו היום. בין לילה, אומארי הופך מפליט לכוכב גדול.

מי אמר האח של דריקס?. 

כאשר קראתי את עלילת הסרט נזכרתי בסרט ישראלי אחר שברקע העלילה שלו נכח ענף הכדורגל. טוב להיזכר בו שוב, 30 שנה אחרי ואני ממליץ לצפות גם, ברוח התקופה העוברת על החברה הישראלית. 

אבל בכל הסיפור הזה יש בעיה אחת גדולה. אומארי לא יודע לשחק כדורגל בכלל, אבל בזכות החוכמה שלו והיכולת להתחבר ולרגש, הוא יצליח לשרוד, לעזור לקבוצה ואפילו למצוא אהבה. אך כשאומארי יחזור להיות פליט האם מישהו יעמוד לצידו? והאם, לראשונה בחייו הוא יוכל להפסיק לברוח.

לרוץ על החול רשימת שחקנים בסרט 

 שון שונסלה מונגוזה

קים אור אזולאי

צביקה הדר

מייקל קביה אהרוני

ישראל אטיאס

צפו בווידאו לרוץ על החול סרט ישראלי חדש עם צביקה הדר

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה