מיונים לאח הגדול 2023 הרשמה לכניסה השנייה הרשמה לאודישנים

$(function(){})

אהבתם את עונת 2023 האח הגדול?. בימים אלו נערכים המיונים לכניסה השנייה של הדיירים לבית שצפויה להתחרש לקראת אמצע העונה. מה בכתבה?. הרשמה לאח הגדול 2023 קישור והסברים.

האח הגדול  2023 הרשמה לכניסה  השנייה

מיונים לאח הגדול 2023 הרשמה לכניסה השנייה

אחרי ערב הפתיחה הגרנדיוזי ופרק השקה מהמם לא שכחנו להזכיר לכם שבאמצע העונה תהיה כניסת דיירים נוספת. אז אם אתם חושבים שאתם מתאימים להיות בין דיירי האח 2023 זה הזמן שלכם להכיר את תהליך ההרשמה ואולי גם אתם יקבלו במחיאות כפיים סוערות. מה בכתבה?. מיונים לאח הגדול 2023 הרשמה לכניסה השנייה. 

ארבעה שלבי רישום מיונים לאח הגדול 2023 הרשמה לכניסה השנייה 

$(function(){})

אז בדיוק נרשמים לרשימת המועמדים לכניסה השנייה לבית האח?. אז איך נרשמים לאודישנים האח הגדול?. לפי אתר רשת 13, ישנם ארבעה שלבים שיש לעבור באמצעות האתר. את פני הגולשים מקבלת ההועדה הבאה: 

" ברוכים הבאים לכניסה השנייה של העונה החדשה של האח הגדול. על מנת להשתתף במיונים לכניסה השנייה עליכם למלא בטופס הבא את פרטיכם האישיים ולענות על כמה שיותר שאלות בשאלון המצורף בהמשך. (מומלץ לענות בכנות על כמה שיותר שאלות בשאלון על מנת להגדיל את הסיכויים שתוזמנו לאודישן) בהצלחה, האח הגדול" 

מה עושים לפני כל דבר אחר ולפני שמתחילים את תהליך הרישום?. "על מנת להמשיך להרשמה, עליך לקרוא ולהסכים ל תנאי השימוש". 

על אילו שאלות צריך לענות על מנת להתקבל בית האח כבר העונה?. 

מבין השאלות הרבות המוצגות למועמדים בחרנו להציג בפניכם את החשובות. לא כאלו של תאריך לידה או שם מלא. אלא את השאלות שבהן המועמדים נבחנים בכישורים חיצוניים ואולי גם ביכולת לעמוד מול מצלמה. 

עונים על השאלה האם השתתפת בעבר בתוכנית כלשהי ששודרה בטלויזיה? 
יש לצלם ולהעלות סרטון וידאו קצר של עצמכם (כדקה) ולספר לנו מדוע אתם צריכים להיכנס לאח הגדול או כל דבר מעניין אחר שבא לכם?. הקפידו על גודל הסרטון האישי שלא יהיה בגדול העולה על  250 Mb
העלו תמונת שלכם. כמה תמונות צריך להעלות?. ניתן להעלות יותר מתמונה אחת. כמובן שמומלץ לבחור את התמונות הטובות והמקצועיות ביותר. 

מעורבות ופעילות ברשתות החברתיות של דיירי הבית

יש להציג בשאלון קישורים לפרופילים שלכם

לאינסטגרם שלך
לטיקטוק (במידה ויש)
לעמוד הפייסבוק שלך

רוצים להירשם לאח הגדול 2023?. כאן תוכלו להציג מועמדות להיות דיירי האח 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה