סרטי ילדים בחגי תשרי 2023: סרטים חדשים מומלצים בבתי הקולנוע

$(function(){})

החגים בפתח הילדים בחופש ואחד ממוקדי הבילוי הם בתי הקולנוע. יצאנו לבדוק אילו סרטים חדשים הגיעו לאקרנים לקראת חודש החגים וחזרנו עם המלצות סרטי ילדים בחגי תשרי 2023.

סרטי ילדים בחגי תשרי 2023: סרטים חדשים מומלצים בבתי הקולנוע

על אף שלל האפשרויות לצפות בסרטי ילדים בנטפליקס ושאר ערוצי הסטרימינג, בתי הקולנוע זוכים לעדנה והצופים בעד החוויה ומגיעים לצפות בסרטי הילדים החדשים שעולים. לקראת חגי תשרי 2023 וחול המועד סוכות קבלו את סקירת סרטי הקולנוע החדשים לילדים.

 

$(function(){})

איפה רוכשים כרטיסי קולנוע מוזלים 1+1, הנחות לקולנוע, קוד קופון


מועדני הלקוחות, אתרי ההטבות של חברות האשראי ואפילו אתר ההטבות למנויי הפיס מציעים שלל הנחות ושוברים. מחיר כרטיס קולנוע מגיע כיום ל כ 45 שקלים, אולם באמצעות קוד קופון בכרטיס אשראי ניתן להוזיל את המחיר ב כ50%. באתר ההטבות של הפיס תוכלו לרכוש כרטיס במחיר 9 שח בלבד בימי חמישי. אז אחרי שחסנו, בואו נראה יחד אילו סרטים חדשים מחכים לילדים במהלך חגי תשרי 2023. 

פינוקיו שמי גרסת 2023 

בוקר טוב נעולם מה שלום כולם?. זוכרים את שיר הפתיהח של הסדרה עליה גדלנו?. פינוקיו יישאר כאן לעד ומגיע בעיבוד הקולנועי החדש, פינוקיו הצעיר בורח מהיוצר שלו ג'פטו, מלווה בסוסו טיבלט כדי לראות את העולם ומצטרף לקרקס הנודד. מנהל הקרקס, אשר רוצה להציג את הבובה המדברת שנפלה לחיקו כאטרקציה מרכזית בקרקס, ינסה למנוע מפינוקיו להגשים את חלומו ולהפוך לילד אמיתי.

מפרץ ההרפתקאות סרט העל  Paw Patrol: The Mighty Movie


כאשר מטאור קסום מתרסק בעיר ההרפתקאות, הוא נותן ליחידת החילוץ של הכלבלבים כוחות על, והופך אותם לכלבי על! עבור סקיי, החברה הקטנה ביותר בצוות, הכוחות החדשים הם התגשמות חלום. אך דברים לוקחים תפנית לא צפויה לרעה כאשר נבל העל המדינגר בורח מהכלא ומאחד כוחות יחד עם מדען משוגע על מנת לגנוב את הכוחות של הכלבלבים לעצמם. בעוד גורל העיר מוטל בספק, כלבלבי העל יהיו חייבם לעצור את הנבלים לפני שיהיה מאוחר מידי, וסקיי תצטרך ללמוד שגם הכלבלב הקטן ביותר יכול לעשות שינוי עצום.

קטן עליהם  Argonuts

פאטי היא עכברה קטנה, אבל יש לה אומץ גדול, והיא מאוד רוצה לצאת להרפתקה. יחד עם סאם החתול, ועם עוד מלא חברים, הם יוצאים לחפש את המטמון – שריד עתיק שבעזרתו תוכל פאטי להציל את העיר שלה, שנמצאת בסכנה. חבורה מצחיקה של בעלי חיים קטנים מול הים הגדול וכל היצורים שיפגשו בדרך – קטן עליהם!

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה