פסטיבל יין מטה יהודה 2023: התאריכים וההשקות האירועים והאטרקציות של הפסטיבל.

$(function(){})

פסטיבל היין השנתי 2023 של מטה יהודה חוגג חצי יובל בסופי השבוע של חודש יוני שלל אירועי יין, מוסיקה, סיורים וטעימות, השקת יינות חדשים, מפגשים מרתקים בטרואר מקומי. לוח אירועים הפסטיבל השנה

פסטיבל יין מטה יהודה 2023  צילום באדיבות תיירות מטה יהודה

פסטיבל יין מטה יהודה 2023: התאריכים וההשקות האירועים והאטרקציות של הפסטיבל.

כיצד חוגגים את בא הקיץ?. פסטיבל היין של מטה יהודה חוגג השנה חצי יובל של יין משובח, חקלאות איכותית והיסטוריה מקומית. זה כבר למסורת. סצנת היין האזורית מושכת אליה אלפי חובבי יין בשנה והפסטיבל מהווה נקודת שיא תיירותית ומפגש חברתי בין חובבי יין מרחבי הארץ. פסטיבל היין מהגדולים והאיכותיים בישראל, במהלכו יושקו יינות חדשים וצפויים לפקוד אותו למעלה מ 100 אלף מבקרים.

פעילות חופש גדול 2023

$(function(){})

במהלך סופי השבוע בחודש יוני (2.6-30.6) יפתחו היקבים במטה יהודה את שעריהם ויזמינו את המבקרים לאירועים שישלבו את שלושת הדברים המהנים ביותר: יין, מוסיקה ואווירה.

מודעות גוגל 

ערב פתיחה חגיגי חמישי, 1.6.23 משעה 20:00 בגן התנכ"י בסמוך למלון יד השמונה

עשרות יקבי הבוטיק של אזור היין "יהודה" יציינו השנה, במהלך חודש יוני, את פסטיבל היין ה- 25 בחגיגת תרבות, יין, תיירות וחקלאות. הפסטיבל ייפתח באירוע מרכזי חגיגי שיתקיים ביום חמישי, 1.6.23 משעה 20:00 בגן התנכ"י בסמוך למלון יד השמונה. באירוע יציגו כ- 30 יקבים מהאזור שהפכו לשם דבר בתעשיית היין הישראלית, וקיבלו הכרה באוגוסט 2020 כאפלסיון היין הרשמי הראשון והיחיד בישראל.


באירוע הפתיחה של הפסטיבל יוכלו המבקרים לטעום ללא הגבלה ממבחר היינות המובילים של יקבי האזור ולהכיר מקרוב את בעלי היקבים והייננים, בשילוב מוסיקה ייחודית וקולינריה משובחת במתחם הגן התנכי סמוך למלון "לוגוס" יד השמונה.

סיורים מודרכים ביקבים של מטה יהודה לטעום מהחבית 

בארבעת ימי שישי של חודש הפסטיבל (החל מיום שישי 9.6.2023) יתקיימו סיורי יין מודרכים. כל סיור יכלול ביקור בשלושה יקבים בהם יסופר סיפור היקב אל מול הנופים התנ"כיים של מטה יהודה וכמובן טעימות ממגוון היינות. 

עלות הסיור: 210 ₪ לאדם בהרשמה מראש באתר. 

ומעכשיו יש גם תווית אפילסיון "יהודה".

פסטיבל היין יימשך עד סוף חודש יוני ויציע במשך סופי השבוע אירועים ייחודיים שיספקו טעימה ליקבי האזור והצצה לסיפוריהם המרתקים ולהתפתחות היינית והחקלאית של האזור, על רקע הנוף המקומי. בפסטיבל השנה יוצגו לראשונה בקבוקים המסומנים בתו האזורי של אפילסיון "יהודה".

אזור "יהודה" ידוע בעיקר בזכות הכרמים המשובחים והיינות המצוינים המופקים מהם ובריכוז יוצא הדופן של עשרות יקבי בוטיק, שבכל אחד מהם מקופל סיפור חיים מרתק של בעליו.

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה