צליחת הכנרת 2023: תאריכים והרשמה לאירוע ביום שבת 23.09.2023

$(function(){})

אירוע צליחת "ספידו" ה-69 בכינרת בשיתוף מועצה אזורית עמק הירדן ואיגוד ערים כינרת
ייערך ביום שבת 23.09.2023. כך תוכלו להירשם לאירוע ההיסטורי שחוזר השנה בחגי תשרי 2023.

צליחת הכינרת 2023 צילום פטריסיה בן עזרה

צליחת הכנרת 2023: תאריכים והרשמה לאירוע ביום שבת 23.09.2023

אירוע השחייה העממי הגדול והוותיק בישראל, יוצא לדרך בפעם ה-69. צליחת הכינרת 2023 הפך עם השנים למסורת של שחייה בקרב דורות של שחיינים ושחייניות בכל הגילאים. באירוע, לצד ספורטאים בגילאי 80 פלוס, שוחים ילדים מכיתות א' וב' המשלימים את מסלול השחייה העממי במרחק 1.5 ק"מ.

מקצים צליחת הכינרת 2023 כמה שוחים?. 

$(function(){})

אירוע השחייה לכל המשפחה, כולל שני מסלולי שחייה עממים במרחקים של 1.5 ק"מ ו-3.8 ק"מ. לצורך שמירה על בטיחות הצולחים במים, חלה חובת שחייה עם מצוף מים פתוחים ולאורך המסלול יוצבו רפסודות וסירות הצלה. כמו כן, הצולחים יענדו צמיד הכולל ברקוד שיאפשר למארגני האירוע (קבוצת בן דרור) ולמשטרת ישראל לבקר את כניסת המבקרים והיוצאים מהאגם. כל אלו נועדו להעניק מעטפת בטיחותית שתבטיח שחייה מהנה ובטוחה לכל הצולחים.

בסיום האירוע, כל שחיין יקבל מדליה כאות הוקרה על השתתפותו, וכן שוקו ולחמנייה. בנוסף, הקהל יוזמן ליהנות מהפנינג בחוף צמח המחודש עם הופעה חיה של להקה מקומית, דוכני ספורט ומזון, "פודטראקס" (משאיות אוכל).

עוד באתר מבלים באזור נס ציונה בסוכות: פעילויות באתרי המורשת באזור השפלה

אילן בן דרור יו"ר קבוצת בן דרור - מפיקי הצליחה: "מעל 30 שנה אנו גאים לקחת חלק פעיל באירוע השחייה השלישי בגודלו בעולם צליחת "ספידו" בכינרת ולהיות חלק ממסורת ספורט כזו ענפה בישראל. צליחת ספידו בכנרת היא הזדמנות נפלאה להורים, סבים וסבתות, ולילדים להכיר את האגם הלאומי, בפעילות ספורטיבית שהפכה ברבות השנים לטקס בגרות בו עוברים ילדים לתקופת הנערות לאחר ביצוע השחייה".

 איך נרשמים לאירוע צליחת הכנרת 2023

ההרשמה לצליחת ספידו בכינרת תתבצע באמצעות האתר www.speedo.co.il

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה