קנדהאר צפו בווידאו: מותחן פעולה מסחרר בכיכובו של ג'רארד באטלר

$(function(){})

קנדהאר צפו בווידאו: מותחן פעולה מסחרר בכיכובו של ג'רארד באטלר אחד מסרטי הפעולה המומלצים שעולים בבתי הקולנוע בישראל. מסע נגד הזמן והמזימה של משמרות המהפכה.

קנדהאר צפו בווידאו: מותחן פעולה מסחרר בכיכובו של ג'רארד באטלר

לנו יש את פאודה לצפייה ישירה בנטפליקס, לאנגלים את את סדרת סרטי ג'יימס בונד ובקולנוע עולה סרט עם הגיבור החדש שעומד להציל את העולם ואת עצמו. על איזה סרט חדש נמליץ?. הכירו את קנדהאר מותחן פעולה מסחרר בכיכובו של ג'רארד באטלר.

מי רוצה להרוג את הסוכן קנדהאר מותחן פעולה חדש בכיכובו של ג'רארד באטלר  

$(function(){})

הצופים שיגיעו לבתי הקולנוע, ולא ישכחו להוריד קופון כרטיס שני לסרט מתנה, יקבלו מותחן פעולה מסחרר בכיכובו של ג'רארד באטלר מאת הבמאי של שובר הקופות "המטרה: שומר הראש".

במרכז העלילה של הסרט החדש נמצא טום האריס, סוכן CIA שמוצב באירן, מסיים את משימותו החשאית אך מגלה לפתע שתמונתו מופצת בתקשורת המקומית וחושפת את זהותו. כעת עליו להצליח להגיע לנמל התעופה בקנדהאר שבאפגניסטן בתוך פחות מ- 30 שעות, לפני שכוחות משמרות המהפכה יחסלו אותו.

 

מודעות גוגל 

איפה בכלל נמצאת העיר קנדהאר והיכן צולם הסרט Kandahar?. ומה הקשר לפאודה שלנו? 

מדובר בעיר השניהי בגודלה בממלכת הטאליבן, היא אפגניסטן. כמה היא קרובה לבירה קאבול?. במונחים שלנו זה מרחק בלתי נתפס של 460 קילומטרים בכבישים עקלקלים. בני העדה הפתאנית, או פַשטוּנים,אזרחי אפגניסטאן שמקורם באיראן הם הרוב במחוז ובעיר. 

אז היכן צולם הסרט?. אז כמו שפאודה לא מצלומת בשכם, כך גם הסרט הזה לא צולם בעיר שבה מתרחשת העלילה. מרבית הסרט צולם בערב הסעודית. ומה עוד משותף לפאודה?. כפי שיוצרי פאודה מחוברים לשטח, כך גם הסרט החדש Kandahar, מבוסס על תסריט שכתב קצין המודיעין הצבאי לשעבר מיטשל להפורטון. מה שנקרא עלילה מיד ראשונה. 

צפו בווידאו קנדהאר סרט מומלץ בקולנוע עם ג'רארד באטלר

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה