תערוכות מומלצות יולי אוגוסט 2023 מבצעים הנחות שעות פתיחה דינוזאורים בחולון קלוד מונה ועוד

$(function(){})

מה עושים בימי הקיץ החמים עם הילדים?. בואו לבקר באחת מתערוכות שכבשו את העולם ומוצגות בימים אלו בישראל. מבצעים הנחות ושעות פעילות תערוכת דינוזאורים בחולון, תערוכת קלוד מונה ועוד שלל אטרקציות לקיץ.

 תערוכות מומלצות קיץ 2023 מבצעים הנחות שעות פעילות

תערוכות מומלצות יולי אוגוסט 2023 מבצעים הנחות שעות פתיחה 

מה עושים בקיץ עם הילדים?. מי שמחפש פעילות במתחם ממוזג לצד אטרקציות לילדים וכל המשפחה, יוכל להגיע לבקר באחת מתערוכות הקיץ בחופש הגדול. חוץ מצפייה במוצגים מרהיבים תוכלו לקחת חלק בפעילויות וסדנאות, להצטלם ולהעלות תמונות מגניבות לרשתות החברתיות. צוות האתר לקט עבורכם את רשימת תערוכות מומלצות יולי אוגוסט 2023 מבצעים הנחות שעות פתיחה .

תערוכת דינוזאורים היכל הספורט טוטו חולון - ארנה: כרטיסים מבצעים אטרקציות בחופש הגדול

$(function(){})


מה בתערוכה?. חוזרים 65 מיליון שנים בזמן תערוכת הדינוזאורים בחולון האטרקציות במקום. לצד המוצגים תוכלו לבקר ב מתחם מציאות מדומה VR בלעדי בוא ייכנסו הילדים לעולם הפרה היסטורי ויוכלו ממש להרגיש שהם חלק ממנו.
מתחם XBOX עשיר עם משחקי דינוזאורים לכל הגילאים!.

ארכאולוגיה לילדים - מתחם חפירות ארכיאולוגיות בחול בו הילדים יצטרכו למצוא פריטים מתקופת הפרה היסטוריה ועוד המון הפתעות.

היכן?. היכל הספורט טוטו חולון - ארנה
כמה עולה כרטיס?. הנחה משפחתית! 4 כרטיסים ב-369 ש"ח. יש לבחור לא פחות מ-4 כרטיסים לפחות בהזמנה אחת. בחירת ההנחה לפני התשלום!

ההנחות בתוקף לעת הרכישה. מארגן האירוע רשאי להפסיק את המבצע בכל עת. בתאריכים 2.9-13.8:
ימי ראשון-חמישי +שבת 09:00-18:30 (כניסה אחרונה בשעה 17:00)
ימי שישי 09:00-15:30 (כניסה אחרונה בשעה 14:00)

לפרטים נוספים

תערוכת קלוד מונה מתחם The Cube - חולון : כרטיסים מוזלים, תאריכים ומבצעים

מחפשים בילוי לכל המשפחה לימי הקיץ?. בואו לתערוכה מומלצת ומצליחה עם שלל היצירות של הצייר קלוד מונה. התערוכה מוצגת גם בימי החופש הגדול 2023. בילוי מומלץ למי שרוצה להגיע למתחם ממוזג ולהעביר יום של כיף גם עם הילדים.

מתי שעות הפתיחה תערוכת קלוד מונה של שעות פתיחה:
ימי ראשון עד חמישי + שבת – 10:00-19:00
ימי שישי – 09:00-15:00

התערוכה מוצגת גם בחודשי הקיץ  2023. טרם בקרתם בתערוכת Claude Monet – The Immersive experience - תערוכת קלוד מונה?. זה הזמן להגיע וגם לרכוש כרטיסים במחיר מוזלץ

לפרטים נוספים

תערוכת סלבדור דאלי 2023 הנחות מבצעים ושעות פתיחה גני התערוכה תל אביב - אקספו ביתן 2

אייקון התרבות הבינלאומי מגיע לישראל. תערוכה מומלצת לכל המשפחה. על מה נמליץ היום?. תערוכת סלבדור דאלי 2023 הנחות מבצעים ושעות פתיחה גני התערוכה תל אביב אקספו ביתן 2. איזה הנחות יש לתערוכת דאלי?. לאור הביקוש הרב ממשיכים עד 02.09!

תערוכת סלבדור דאלי 2023

שלוש תערוכות יחיד של אמניות ישראליות המתמקדות ביצירות זכוכית, קרמיקה וטקסטורה, ייפתחו לקהל הרחב בין התארכים: החל מה 15.8 עד ה 15.9, בגלריה Fun Art Gallery ביפו.

"גן זכוכית" מאת אינה קלטר: יצירותיה של אינה שהוצגו עד כה בתערוכות בינלאומיות. קלטר, שהפכה את הבית שלה ביקנעם למוזיאון זכוכית אמיתי. תציג בתערוכה החדשה מגוון רחב של פרחים העשויים מזכוכית וציורי זכוכית. המבקר בתערוכה יטבול בשדה של פרחי זכוכית.

"הקרמיקה שלי" מאת אלנה לוגוווינסקאיה: התערוכה תציג בפני מבקרי הגלריה מגוון עבודות מקרמיקה, ממוצרים חינניים ומסוגננים לבית ועד לפסלים

"אמנות מישוש" מאת אירינה הדס הופמן: מישוש היא אחד החושים הבסיסיים. כל ציור של אירינה מביא תחושה עמוקה של מגע עם עולמו של האמנית והדימויים שהיא יוצרת. עם טכניקה יוצאת דופן של ציור טקסטורה, אירינה מחזירה לנו את התחושה של נגיעה בעולם.

כתובת FUN ART GALLERY, גלריה לאמנות , כתובת: דרך שלמה 2, תל אביב-יפו

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה