תערוכת מחווה לשירו של הפזמונאי אהוד מנור בגלריית רמת אביב - תערוכות מומלצות.

$(function(){})

תערוכה חדשה בגלריית רמת אביב: "עד סוף הקיץ..." שלוש אמניות ישראליות מציגות תערוכת ציורים מרהיבה ביופיה
כמחווה לשירו של הפזמונאי אהוד מנור .

תערוכת מחווה לשירו של הפזמונאי אהוד מנור בגלריית רמת אביב - זהבה שני סימטה ליד הים

תערוכת מחווה לשירו של הפזמונאי אהוד מנור בגלריית רמת אביב

גוסטב קלימט התערוכה הבינלאומית בחולון דצמבר 2023 כרטיסים שעות פעילות

תערוכה חדשה נפתחת ב – 22 לאוגוסט, בגלריית רמת אביב,שלוש אמניות ישראליות מציגות את יצירותיהן ובהם עיסוק בדמויות, נופים ותקופות השנה: תמר פרידמן, זהבה שני וחנה פלג. 

$(function(){})

בתערוכה שתוצג לקהל הרחב עד ה 11.9 האמניות מתרגמות את שירו של הפזמונאי אהוד מנור ליצירות שיוצגו בתערוכה: "עד סוף קיץ " -  מחווה לשיר, שהוא כביכול סיפור אהבה תמים, אך מעלה בהאזנה עמוקה יותר לפזמון, תהיות האם יש כאן אמירה עמוקה יותר, שאינה גלויה לעין.


התערוכה תוצג החל מה 22.8.23 עד ה 11.9.23 בגלריית האמנים בקניון עופר רמת אביב– לקהל הרחב. אוצרת התערוכה: איילת אמוראי-בירן

ארוע חגיגי יתקיים ביום שני, 29.08.23 בשעה 20:00 ברחבה החיצונית של קניון עופר רמת אביב, - הכניסה חופשית. בארוע יתקיים מפגש עם האמניות המציגות, יתקיים שיח גלרייה ויופיע  הרכב של נגני ג'אז.


תמר פרידמן - בת למייסדי קבוצת בארות יצחק בשערי עזה

הקיבוץ נהרס כליל במלחמת השחרור והוריה עברו לפרדס חנה שם גדלה ובגרה באווירה של מושבה חקלאית. אחרי נישואיה גרה בירושלים אבל תמיד רצתה לחזור לבית פרטי עם גינה, פרחים, עצים וכמה שיותר קרובה לטבע. חלומה הוגשם כשעברה למזכרת בתיה. בחלק מציורייה משתקפים הטבע והאור המתחלף בתקופות השונות של השנה.  משפרשה לאחר שנים ממערכת החינוך החלה להתנדב בארגון הנותן סיוע נפשי בטלפון . סדרה אחת של עבודותיה המוצגות בתערוכה נותנת ביטוי לסיפורים הקשים ששמעה מפונות רבות . סדרת עבודות מרגשת במיוחד היא זו הנותנת ביטוי גם לסיפורי הנשים המוחלשות.ציורים נוספים עוסקים במוסיקה ומתארים נגנים בכלים שונים.  העבודות נעות על הציר פנים וחוץ ועל הציר שבין ניכור לתחושת בדידות. 

עוד באתר בחירות לרשויות המקומיות 2023


זהבה שני  - אמנית יוצרת תל אביבית  שמביעה בציוריה עולם עשיר צבע והבעה.

צירותיה מבוססות על מכלול התנסויות וחוויות מהחיים. כבת להורים ניצולי שואה ,היא גדלה גם לצד סבה לוחם הפרטיזנים הסופר "דיאדא מישה". חיידק האומנות ליווה את זהבה במהלך השנים שניהלה גלריה לעתיקות וחפצי אומנות לעתיקות ברחובות.  ב 1998 עברה משפחתה לניירובי ושם הקימה בית מלאכה לייצור תכשיטי כסף ואבני חן, יצירותיה הוצגו בכל מקום והיו לשם דבר בעולם האומנות . מ 2007 הגשימה זהבה את חלומה והחלה לצייר בשמן בעקבות מפגש עם הציירת חני בן מנחם, ציורי השמן של זהבה בתערוכה הנוכחית מביעים את חוויותיה בשילוב צבעים מרהיבים שמשאירים חותם בתודעת הצופה. 


חנה פלג - חיה ויוצרת בראשון לציון. מציירת מאז ימי ילדותה.

אוהבת את הציור הריאליסטי ומציירת נופים ודמויות, את סביבתה הקרובה ואת התרשמויותיה מטיוליה בעולם. למדה אצל מיטב הציירים : עמנואל סלע, שמעון אבני, חנה סילאשי וגם במכון אבני. ציוריה בתערוכה החדשה עשירים בצבע, בעין בוחנת ובלב הרגיש לאדם ולסביבה. היא מיטיבה לתאר בציוריה הבעות פנים ותנועות גוף שמעידות על הלכי רוח שונים. בציורי הנופים היא נעה בין יערות עתירי ירק לבין חופי ים וסירות דייגים ונראה שהרב גוניות והסקרנות שלה הופכים את יצירתה לעשירה ומלאת הבעה. 

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה