אוטומוטור 2022 בחול המועד פסח עם כל החידושים המחשמלים של עולם הרכב

$(function(){})

תערוכת אוטומוטור 2022 בחול המועד פסח עם כל החידושים המחשמלים של עולם הרכב. מתי התערוכה ? כמה עולה כרטיס ? כל הפרטים אודות תערוכת הרכב.

כלי רכב במיליוני שקלים באוטומוטור 2022 מקור סקופר

אוטומוטור 2022 בחול המועד פסח עם כל החידושים המחשמלים של עולם הרכב


האירוע המוטורי הגדול בישראל חוזר לגני התערוכה אקספו תל אביב ובמרכזו תצוגה של מיטב כלי הרכב החשמליים הנמכרים בישראל כולל גם השקה וחשיפה של מותגים חדשים שיוצגו לראשונה בארץ.

באיזה ימים נערכת תערוכת הרכב אוטומוטור חול המועד פסח 2022


פתחו יומנים ושריינו את התאריך, 17 עד ה-20 באפריל, חול המועד פסח, האירוע המוטורי של ישראל – אוטומוטור 2022, בגני התערוכה אקספו תל אביב. אוטומוטור חוגג 34, והפעם האירוע יהיה יותר גדול ויותר מחשמל, כאשר רוב יבואני כלי הרכב החשמליים בישראל יציגו את כלי הרכב שלהם באירוע.


אוטומוטור 2022 יימשך ארבעה ימים, בחול המועד פסח, החל מיום ראשון ה-17 באפריל ועד יום רביעי ה-20 באפריל. ביתן 10 בגני התערוכה יהפוך לביתן המחשמל, בו יציגו יבואני כלי הרכב המובילים בישראל את מיטב הדגמים החשמליים הנמכרים בישראל. רשימת כלי הרכב החשמליים שיוצגו באוטומטור היא ארוכה וכוללת גם השקה וחשיפה של מותגים חדשים שיוצגו לראשונה בארץ.

עוד באתר -פסח 2022 תאריכים חופשת מערכת החינוך. מתי ליל הסדר 2022 ? מה עושים בחופשת פסח


אבל זה רק חלק אחד באירוע המוטורי של המדינה, בחלק אחר של גני התערוכה יוקם אצטדיון אקסטרים עם יציע אשר יכול לאכלס 3000 צופים. במשך כל יום, יהיו לפחות חמישה מופעי אקסטרים בהם ייקח חלק גם אריאל דדיה אלוף ישראל במוטוקרוס מי שמחזיק בשיא של קפיצה למרחק עם אופנועי מוטוקרוס. במסגרת המופעים תיהיה הדגמת נהיגת דראג, מופעי פעלולים של טרקטורים, יהיו גם מסלולי 4X4 לרנגלרים, מופע אופנועי כביש פריסטייל וכן מופעי דריפטינג מרהיבים (לא לדאוג, כרגיל הכנו מלאי עצום של צמיגים).


וזה עוד לא הכל. אוטומוטור תציג Super Cars ממותגי העל הנחשקים, הנדירים והיוקרתיים בעולם במגוון אולמות ענק ממוזגים, עם מכוניות בשווי של מיליוני ₪ , תצוגת אופנועים בעיצוב מיוחד בהזמנה מיוחדת וסדנאות שדרוג הרכב שיציגו שיפורים עיצוביים, טיפול וטכנולוגיים נדירים כמו בסדרות הטלוויזיה בחו"ל.


אולם נוסף יוקדש כולו לאופנועים של מותגי העל הארלי דיווידסון וטריומף. לצד הכלים הקלאסיים של שני המותגים האלה, הקהל יוזמן לקחת חלק במסיבת ענק שתתקיים לאורך כל ארבעת ימי האירוע המוטורי עם מוסיקה וכיבוד.


אולם ענק נוסף יוקצה לחידושים טכנולוגיים בענף מחידושי הטעינה החשמלית ועד מצברים, סימולטורים, VR, מערכות הגנה, חומרי טיפוח, ניווט, ציוד, אבזור ופטנטים לאנשי מקצוע ולקהל הרחב. חלק מהמוצרים המוצגים יהיו במבצעי מכירה מיוחדים.

כרטיסים לאוטומוטור 2022

כרטיסים במגוון אפשרויות (יחיד, זוגי ואו משפחתי) ניתן לרכוש במכירה מוקדמת באתר ו\או אפליקציית איוונטים www.eventim.co.il או בטלפון 9066* הכניסה עד גיל 5 - בחינם. כמו כן ניתן לרכוש כרטיסים מראש באמצעות וועדי עובדים ומועדוני לקוחות. בימי התערוכה ניתן לרכוש כרטיסים גם בקופות גני התערוכה

יש חשמל באוויר - יבואני הרכב מציגים באוטומוטור את מיטב החשמליות

אירוע הרכב של ישראל, בחול המועד פסח, מארח את החשמליות החדשות שעולות לכבישי ישראל כולל השקה של מותגים חדשים ופתרונות מתקדמים לטעינה מהירה. 


אין בישראל עוד אירוע כדוגמת אוטומוטור, אשר יציין בחול המועד פסח יום הולדת 34. וגם הפעם, מפיק אוטומוטור דורון גילר מבטיח שהאירוע המוטורי של ישראל יציג את החידושים האחרונים בשוק המוטורי וכמו תמיד לקהל מובטחת הנאה ותמורה מלאה להשקעה.

יבואני הרכב חוזרים להציג בתערוכת אוטומוטור ובגדול. הדגש כמובן על כלי הרכב החשמליים שהולכים וממלאים את כבישי ארצנו. לאחרונה הודיעה חברת EV מוטורס כי תשיק בתערוכה לראשונה בישראל את הקרוסאובר של WM מוטור, שנמצאת בבעלות של ענקיות הטכנולוגיה שיאומי וביידו (גוגל הסינית). EV מוטורס תציג בתערוכה גם את רכבי JAC וגם את המונית הלונדונית החשמלית החדשה, ה-LEVC .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה