בילוי בשמחת תורה עם הילדים: פיסול בחול – גן לאומי חוף פלמחים

$(function(){})

סוגרים את חופשת החגים וחוזרים לשגרה עם פעילות כיפית במיוחד בחוף פלמחים. ביום שלישי 29/09/2021 . מתגעגעים לפיסול בחול בחוף פלמחים? שנה החולפת לא פיסלנו בחול בגלל הסגר. השנה חוזרת הפעילות האהובה על הורים וילדים

https://pixabay.com פיסול בחול

בילוי בשמחת תורה עם הילדים: פיסול בחול – גן לאומי חוף פלמחים 29/09/2021 שמחת תורה

חברים ומשפחה, כישרונות צעירים וכישרונות ותיקים ומנוסים – כולכם מוזמנים אלינו לפסל את משמעות השגרה בעיניכם. כבכל שנה שלושת הזוכים במקומות הראשונים בתחרות יקבלו פרסים בעלי ערך.

כמו כן יהיו הדרכות בעקבות צבי הים ובהן תשמעו על המאמצים הרבים לשמירה על צבי הים ותראו את חוות הקינון. אל חוות הקינון מעתיקים את ביציהן של נקבות צבי הים שהטילו בחופי מרכז הארץ.

מתי יש פעילות פיסול בחול חוף פלמחים? 

עוד בחוףגן לאומי חוף פלמחים : נופש פעיל ומוזיקה. הכרזת הזוכים וחלוקת פרסים בשעה 14:00. מומלץ להגיע מוקדם. חוף הרחצה מוסדר ושירותי ההצלה מוכנים לרוחצים. ניתן לרכוש עפיפונים בחוף ולהעיף יחד.

מתי:בשעות 9:00–14:00 סיורים יצאו בכל חצי שעה מתחת לסוכת המציל.
כמה זה עולה? ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר
הערות:מותנה בתנאי מזג האוויר

מתי חוזרים לבתי הספר מחופשות החגים? 

סיום חופשת סוכות וחזרה ללימודים ביום חמישי, כ"ד בתשרי התשפ"ב, 30.9.2021.

מקור מידע אתר רשות הטבע והגנים. למוקד המידע של רשות הטבע והגנים חייגו 3639* שלוחה 2. לדיווח על חיות בר פצועות, מפגעים ועבירות 3639*.

מה עושים עם הילדים בחופשת שמחת תורה? פעילות קרובה לבית ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, מושבי מועצה מקומית גן רווה. אטרקציות בסוף חופשת סוכות שמחת תורה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה