היכל התרבות העירוני ברחובות מציג את העונה הבאה: תיקי דיין, שלומי שבן, פיטר פן ופרופ' יורם יובל נפגשים על במה אחת

$(function(){setImageBanner('12e3a48e-e9ba-4c74-83e6-ddd4b79cf920','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45899,'Image','');})

כמה עולה מנוי להיכל התרבות ברחובות. מחירים ומבצעים. הבוקר, שני, 2 באוגוסט, נפתחת ההרשמה לעונת המנויים 2021/2 של בית העם רחובות - היכל התרבות העירוני. העונה החדשה תכלול מגוון של סדרות, אירועים ומופעים בהשתתפות מיטב התיאטראות, התזמורות והמרצים בישראל. הטבות מיוחדות לנרשמים הראשונים

בית העם ברחובות צילום רותם פיפר

היכל התרבות העירוני ברחובות מציג את העונה הבאה: תיקי דיין, שלומי שבן, פיטר פן ופרופ' יורם יובל נפגשים על במה אחת

כמה עולה מנוי להיכל התרבות ברחובות. מחירים ומבצעים

לאחר שנה מאתגרת בתחום התרבות, בהיכל התרבות מתרגשים לבשר על פתיחת ההרשמה לעונת המנויים לשנת 2022-2021, שלקראתה הושקעו מאמצים רבים כדי להביא את מופעי התרבות המדוברים, האיכותיים והטובים בישראל, להנאת תושבי רחובות וכל אזור השפלה. ל-2000 רוכשי המנויים הראשונים מחכה הטבה על סך 75 ₪ לרכישת פירות וירקות טריים וטעימים באתר האינטרנט של "נוי השדה", וכמו כן, כל רוכשי המנויים, עד ה-19.9, יזכו לפינוק מיוחד - קפה ומאפה ב-TA (לקחת לדרך) מבית הקפה בראנצ'וס, שייפתח בכניסה להיכל.

במסגרת עונת המנויים הקרובה, המתהדרת בסיסמה "עונה על כל הציפיות", יוכלו מנויי בית העם ברחובות (היכל התרבות העירוני) לבחור, בין היתר, בסדרות הבאות:

תיאטרון היכל התרבות העירוני

 ההצגות הטובות ביותר מרפרטואר התאטראות המובילים ביניהן: "משפחה חמה" של בית ליסין, "מלון סוף העולם" ו"ראש המועצה" היישר מתיאטרון הבימה, "הקומיקאים" בכיכובם של מוני מושונוב, שלמה בראבא ומיכאל מושונוב, של תיאטרון חיפה, "גדר חיה" של תיאטרון הקאמרי, וגם "אפס ביחסי אנוש"- המחזמר המצליח היישר מבית ליסין, בכיכובם של מגי אזרזר ומשי קלינשטיין בבלעדיות לכל אזור השפלה.

סדרת תיאטרון לילדים וקטנטנים ברחובות

שתי סדרות יוצאות דופן לילדים ולקטנטנים, עם שלל הצגות שנבחרו בקפידה בהתאם לגיל הילדים. קטנטנים (5-3) עם חמש הצגות של אורנה פורת וילדים (9-6) עם מבחר רפרטוארי רחב של הצגות ממיטב תיאטראות הילדים כמו: "פיטר פן", "אורה הכפולה", "הדודה שלי מרחוב הנביאים", "מסביב לעולם בשמונים יום" ו"הלב".

כשהקלאסי פוגש את הפופ עם גיל שוחט 

סדרת מופעים מרתקת היוצרת מפגשים חד פעמיים על הבמה בהשתתפות מיטב האמנים בהם שלומי שבן, משה דץ, חני לבנה, אורי בנאי, עדן אלנה ורמי קלינשטיין.

סדרת מפגשים עם פרופ' יורם יובל

כיצד פועל המוח, ממה הוא בנוי והאם הוא מכונה לעיבוד אינפורמציה או מעבר? בכל מפגש יענה יובל על השאלות המעניינות ביותר וירחיב את הידע והדמיון של הקהל. בנוסף לסדרות אלו, יוצעו למנויים סדרות של קולנוע, מחול וזמר.

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: "רחובות, עיר המדע והתרבות, ממשיכה לדהור קדימה ולהציב רף גבוה בתכני הבידור והתרבות העשירים והמגוונים שהיא מספקת לתושבי העיר וכל הסביבה. אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח את ההרשמה לעונת המנויים הקרובה, ומצפים לראות את המנויים הוותיקים ומנויים חדשים".

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "בית העם הוא אחד מהיכלי התרבות החזקים והמובילים בארץ בהיקף פעילותו ובאיכותו. גם השנה נמשיך לטפח את פעילויות התרבות לרווחת התושבות והתושבים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה