המסלול ההיסטורי בראשון לציון: הכירו את מסלול הטיול העירוני שייחנך בחנוכה 2022

$(function(){setImageBanner('ddefbeff-0db2-4a9c-a78f-9dbc9ea0c4cb','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45899,'Image','');})

לרשימת מסלולי טיול מומלצים במרכז נוסף המסלול ההיסטורי בראשון לציון. חנוכת המסלול תערך בערב חגיגי במיוחד במהלך אירועי חנוכה 2022 בראשון לציון וכולם מוזמנים.

המסלול ההיסטורי רומנטי של ראשון לציון מסלולי טיול מומלצים במרכז

המסלול ההיסטורי בראשון לציון: הכירו את מסלול הטיול העירוני שייחנך בחנוכה 2022

לנס ציונה יש את מסלול הדגל ההיסטורי, לתל אביב יש מסלולי טיול אורבניים בלב הכרך ועכשיו גם ראשון לציון מצטרפת לרשימת הערים בהן יש מסלול טיול מובנה בעקבות ההיסטוריה העשירה של העיר. השקת המסלול ההיסטורי בראשון לציון 21-22, במסגרת אירועי חנוכה 2022 בראשון לציון. 

 "ראשון שלי, ראשון שלנו, ראשון שלכם" איפה לטייל במרכז?. 

במסגרת חגיגות 140 שנה להיווסדה של ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל, יתקיימו לאורך השנה מגוון רחב של אירועים, בדגש על שלי, שלנו, שלכם – ראשון לציון.

ראשון לציון, הידועה בכך שלצד חדשנותה והיותה מטרופולין עסקי ותרבותי חדשני ומתקדם, משקיעה בשמירה על עברה, שימור מבניה ההיסטוריים והוקרת דור מייסדיה גאה להציג את:

השקת המסלול ההיסטורי - הרומנטי בראשון לציון *האירועים פתוחים לקהל הרחב*

אירוע ייחודי במרחב הציבורי באווירה נוסטלגית , המדמה רגעים, דמויות, הווי וחוויות של ראשון לציון לאורך 140 שנותיה.

עוד באתר מגזין חנוכה 2022 טיולים מופעים המלצות ברחבי הארץ 

באיזה תחנות היסטוריות עובר המסלול הרומנטי היסטורי של ראשון לציון?. 

מסלול הליכה מעגלי לכל המשפחה, שייקח אתכם למסע קסום בזמן - אל ראשיתה של המושבה הראשונה בארץ ישראל. המסלול יחל במוזיאון' יחלוף על פני בית הכנסת הגדול, בית ספר חביב, הפעמון, הבאר של פעם, בית העם, ומבנים היסטוריים נוספים, כולם יוארו באופן דקורטיבי. האירוע ישלב בתוכו עשרות מיצגים אמנותיים, הקרנות וידאו ארט מרשימות, דמויות היסטוריות, סצנות מימי המושבה שיתעוררו לחיים, הרכבים מוסיקליים, ריקודי רחוב ותערוכות.

המסלול, העובר בין מבנים היסטוריים מראשית ימי המושבה, נחשב לאחד מאתרי המורשת הלאומיים במדינת ישראל.

בואו לימי ההשקה לסיורים חגיגיים בחנוכה 2022 

בשני ימי אירועי ההשקה נצא למסע בזמן אל עברה המפואר של העיר, בחוויה ייחודית לכל המשפחה הכוללת מיצגים, עבודות וידאו מרהיבות, מופעים מרגשים שכולם מחווה לעברה של העיר ולדור מייסדיה. ההשתתפות באירוע ההשקה פתוחה לקהל הרחב

לאורך המסלול יוארו כעשרה מבניים היסטוריים בעבודות אמנות ואור, שייקחו את כולנו למסע בזמן. עבודות וידאו ארט מרהיבות יוקרנו על מבנים, לאורך ציר האירוע נפגוש דמויות שיקשרו את סיפור המסלול ויהפכו אותו לחוויית מציאות במנהרת הזמן.

פעילות חנוכה 2022 חינם בראשון לציון 

המבקרים ייהנו ממופעי רחוב של הרכבים מוסיקליים, משחקים של פעם, להקות מחול עממי שישחזרו את הימים שרקדו ריקודי עם ברחובות המושבה, ועוד חוויות.

תאורת המבנים אשר נמצאים לאורך המסלול, שרטוט המסלול על המדרכות לאורך כל הציר, יחד עם אפליקציה אשר פותחה במיוחד לכבוד השקת המסלול ישמשו את המבקרים – תושבים ותיירים לאורך השנים הבאות וישדרגו את חוויית הביקור.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "חגיגות ה-140 נותנות לכולנו הזדמנות לחזור אחורה בזמן כדי להכיר ולהוקיר את פועלה של המושבה הקטנה וחשיבותה בהיסטוריה של מדינת ישראל. מייסדיה של המושבה יצקו את התשתיות שלימים הפכו את עירנו האהובה לעיר עם תנופת פיתוח אדירה בכל התחומים."

המסלול ההיסטורי רומנטי של ראשון לציון מוקד משיכה חדש לסיורים אורבניים במרכז הארץ

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה