הסעות חינם בכנרת הכירו את השאטל קו סובב כינרת. החל מה- 8.8.2022 ועד סוף אוגוסט.

$(function(){})

הגעתם לטבריה או לאזור האדם הלאומי ואתם רוצים להגיע לחוף?. הכירו את שירות ההסעות קו סובב כנרת שיסיע אתכם לחופים ללא תשלום. שירות הסעות חינם לטובת הנופשים, החל מה- 8.8.2022 ועד סוף אוגוסט.

צילום איגוד ערים כינרת קו סובב כינרת הסעה חינם לחופים

הסעות חינם בכנרת הכירו את השאטל קו סובב כינרת. החל מה- 8.8.2022 ועד סוף אוגוסט.

בשורה חשובה לנופשים בצפון. איגוד ערים כינרת יפעיל בחופשת הקיץ את 'קו סובב כינרת' שאטל הסעות חינם - לטובת הנופשים בחופי הכינרת. מה היתרון?. אין בעיות חניה ואפשר להגיע לחופים המומלצים על שפת הכנרת. 

מתי פועלת הסעה לחופים בכינרת? 

ימים א'-ה', מה- 8.8.2022 ועד 31.8.202

איגוד ערים כינרת יפעיל שירות הסעות חינם לטובת הנופשים, החל מה- 8.8.2022 ועד סוף אוגוסט.

שאטל 'קו סובב כינרת' חינמי מתוגבר, יפעל בחופים המזרחיים, מצומת צמח ועד צומת מעלה גמלא ובחזרה לטבריה. בסופי השבוע יעבוד הקו החינמי במתכונת רגילה של הקפת כל הכינרת.

באיגוד ערים כינרת אומרים, כי האגם הלאומי מהווה אפשרות מצוינת לחופשה נפלאה וזולה לכל אזרח בישראל ובכדי לסייע לנופשים ובעיקר לבני ובנות הנוער הנמצאים בחופשת הקיץ, יתוגברו קווי השאטל, כך שלא יאלצו לנסוע בטרמפים ויגיעו בבטחה לחופי הכינרת.

קו סובב כינרת הכניסה חינם הסעה ציבורית. 

באיגוד ערים כינרת מזכירים כי כניסה רגלית לחופי איגוד ערים כינרת הינה ללא תשלום, החניה בחניוני הרכב בתשלום (למעט לנכים בעלי תעודה תקפה ממשרד התחבורה).


באיגוד ממליצים לבני הנוער להגיע בהסעות ציבוריות לאזור הכינרת ומשם להשתמש בשאטל 'קו סובב כינרת' החינמי לחופים. עוד מציינים באיגוד, כי 16 חופי האיגוד הינם חופים שקטים, בהם אסורה מוסיקה.

פרטים לגבי שעות הפעילות של 'קו סובב כינרת'- ניתן להוריד את טבלת שעות הפעילות של 'קו סובב כינרת' מאתר רשות הכינרת ניתן גם לסרוק את קוד ה-QR, המוטבע על גבי המודעות בתחנות ההסעה בסובב כינרת, ללוחות הזמנים של הקו.

לפרטים ומידע- כוכבית כינרת מכל טלפון- 55477* ובאתר- www.kineret.org.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה