חופשת קיץ בעמק יזרעאל – מה יש לראות ולעשות והיכן כדאי להתארח?

$(function(){setImageBanner('10f67199-fc0f-4c0e-a1ef-206957012573','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45899,'Image','');})

עמק יזרעאל הוא יעד נפלא לחופשות ונופשים, במיוחד במהלך הקיץ ועונות המעבר. לעמק יש המון מה להציע הן מבחינת מסלולי טיולים ונקודות תצפית והן מבחינת אטרקציות של ממש לכל המשפחה ולכל הגילאים, כמו גם מקומות אירוח ולינה נעימים ומפנקים. יעד מושלם לחופשת קיץ נעימה, מהנה, מלאת עניין והרבה פחות יקרה מאשר באזורים מסוימים אחרים בישראל...

אילו מסלולי טיולים ואטרקציות למיניהן ניתן למצוא בעמק יזרעאל בעונת הקיץ, אשר יהפכו את ימי הטיול והחופשה למושלמים ומלאי עניין? באילו סוגים של מקומות אירוח מומלץ במיוחד לשהות במהלך נופש בצפון בעמק יזרעאל, על מנת לקבל את חוויית העמק המלאה והאולטימטיבית?

 תיירות מזרע

טיולים שכדאי להכיר ואטרקציות מומלצות בעמק יזרעאל לחופשת הקיץ שלכם

מיד נגיע להמלצות בדבר מקומות אירוח ולינה בעמק, בפרט אירוח בקיבוצים בצפון אשר יהיה באמת נעים, מעניין ובלתי נשכח, אך לפני כן כמה מילים על מסלולי טיולים מומלצים ואטרקציות ששווה לא לפספס –

מבחינת טיולים, עמק יזרעאל עשיר במסלולים רבים בדרגות קושי שונות, המתאימות הן לכל המשפחה (ואף לילדים קטנים והורים עם עגלות) והן למיטיבי לכת וטיילים מושבעים.

לדוגמה – טיילת נחל ציפורי המחודשת היא מסלול נעים וקליל המתאים לכל המשפחה, כך גם מסלולי ההליכה של הר תבור. אך כאשר מדובר בחופשת קיץ, בעונה הלוהטת של השנה, מתבקש ללכת דווקא על המסלולים והאתרים בהם יש מים. בפרט, בעמק יזרעאל גנים לאומיים רבים בהם ניתן גם למצוא מקורות מים מרעננים להשתכשך בהם. לדוגמה – גן השלושה (הסאחנה), עין חזין עין אורן (מעיין בצפון העמק), פארק רמת מנשה ומסלול נחל גחר עליון, עין שרונה ומעיין בשביל החמישה ועוד. באמת שלא חסרות אפשרויות בעמק, עם או בלי מקורות מים...

גם מבחינת אטרקציות לא חסר לעמק מה להציע. למשל – טיסה בכדור פורח בשמי העמק הירוק, חדרי בריחה מיוחדים, קטיף עצמי בנקודות שונות בעמק (ובפרט בבית לחם הגלילית), מוזיאון העמק בקיבוץ יפעת ועוד.

 תיירות מזרע

היכן ללון? כפר נופש בצפון המציע את האירוח המושלם לחופשת הקיץ בעמק

מלבד למסלולי טיולים, אטרקציות ופעילויות לימי החופשה, חשוב לבחור בקפידה את המקום בו נתארח ונשהה אם ברצוננו להבטיח חופשה משפחתית בצפון מושלמת. כאן נוכל להמליץ חד משמעית על אירוח בקיבוצים בצפון. בפרט, קיבוץ מזרע מפעיל כפר נופש בצפון אשר מציע את חוויית האירוח המושלמת לחופשה בעמק יזרעאל. לאורחים גישה לבריכה המפנקת של הקיבוץ, וגם לחדר האוכל אם ברצונם לקבל את החוויה הקיבוצית המלאה. החדרים נעימים ומפנקים, ממוקמים בסמיכות לטבע והשדות המקומיים והמדשאות רחבות הידיים מאפשרות לילדים לרוץ, לשחק ולהשתולל, ולהורים להירגע וליהנות.

תיירות מזרע

אף נופש בצפון לא יהיה מושלם ללא מקום אירוח נעים, מפנק ואיכותי. בחירה בכפר נופש בקיבוץ תספק לכם ולמשפחה לא רק מקום נוח ונעים לשהות בו במהלך החופשה, אלא גם חוויה מקומית וקיבוצית מעניינת של ממש. משהו שהילדים יאהבו ולא ישכחו כל כך מהר.

תיירות מזרע

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה