טיולי משפחות בקיץ המלצות- איפה תוכלו להיכנס למים צוננים ומסלולי טיול קלים

$(function(){setImageBanner('9c7da8cf-8ef4-4ae6-bc77-2c492312226b','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45899,'Image','');})

המלצות לטיולים בסוף השבוע. הקיץ כאן ואנחנו עם המלצות לטיולים מצפון עד דרום. בכל שבוע פעילויות בחיק הטבע ומסלולים מומלצים בדרגת קושי קלה עד בינונית. המלצות על פעילות ברשות שמורות הטבע והגנים.

מסלולי מים בצפון צילום אריאל נייזנה

מסלולים רטובים עם מים בצפון עושים חיים 

מסלולי טיול בצפון עם מים לילדים

מומלץ לטייל בנחלים השופעים מים: הדישון, הדן, הבניאס ושניר, בהם מסלולי הליכה מסומנים, מרהיבים ביופיים בעונה זו וכן לאורך התעלות המערביות של הירדן וביקור במפלי הטחנה והתנור השוצפים, היוצרים בריכות מים בתחתיתם, הסמוכים למטולה. מסלולים אלו מרכיבים את הרשימה המומלצת והמעודכנת ביותר לפני פסח 2021 של מסלולי טיול בצפון עם מים לילדים.

שבועות 2021 תאריכי החופשה ואטרקציות 

טיולים ומסלולים ליד נס ציונה ורחובות חצי יום טיול בטבע 

גן לאומי חוף פלמחים שביל האטד ושביל הסוללה

עשר שקות מראשון לציון תוכלו למצוא שמורת טבע רחבת ידיים המאפשרת טיול ברגל שקט ושליו על רקע נופי הים. בעוד שבתקופת הקיץ חוף פלמחים עמוס ברוחצים, הגן הלאומי מאפשר טיול משפחתי בשבת וגם מי שמחפש טיול רומנטי לזוג יוכל למצוא את המקום הולם!. 

במקום מחכים לכם שני שבילי הליכה מומלצים. הראשון הוא שביל האטדץ נקודת היציאה מהפינה הדרום- מזרחית של רחבת החניה. עוברים בזהירות את רכס הכורכר ומגלים שביל הליכה בו צומחים תמחי האטד (הצמח שככב במשל יותם) ולאורך של כמה מאות מטרים הילדים יוכלו להסתובב באין מפריע. 

לחצו כאן ותגיעו ישירות באמצעות מפות גוגל לשביל האטד

טיול לגבעת הזיתים רחובות (העוקף המזרחי)

עקב הבניה סמוך לגבעה הירוקה פחות נעים להעביר בה את הפיקניק של שבת. אולם כ500 מטרים ממנה שוכנת גבעת הזיתים של רחובות, שמזמנת תצפית מרהיבה על אזור כולו, מסלול הליכה טובל בירק ובעיקר שעתיים של כיף עם הילדים במסלול טיול קליל וכייפי.

היכם מחנים את הרכב? באזור רחוב הכרמל רחובות, סמוך לכניסה למכון דוידסון, משם הולכים ברגל למעבר החציה הסמוך, חוצים את הכביש בזהירות ומולכם תופיע במלוא הדרה גבעת הזיתים. אמנם ניתן להגיע עם רכב פרטי עד לגבעה, אבל בואו נעצור כאן- אנחנו הולכים ברגל הופה היי.

מה מיוחד במקום? מדובר במקום בגובה 74 מטרים אשר שימש כעמדת תצפית ושמירה של החלקאים ברחובות בראשית המאה הקודמת. חדי העין יראו שם את שרידי השוחות.

המשורר דוד שמעוני שמר בגבעה שהייתה מוקד למפגשים רומנטיים של צעירי המושבה. מיטיבי הלכת יוכלו להמשיך משם לביצת רמלה הסמוכה למושב ישרש. עוד טיולים הווידאו טיול לגבעת הזיתים

פעילויות ואירועים במהלך סוף השבוע רשות הטבע והגנים 

  •  צורות אנוש- גלריה במערות הפעמון
    08.05.2021
    מערות בית גוברין מארחות את התערוכה HUMAN FORMS ("צורות אנוש"), יצירותיו ...
    ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון

  • הפתעות באגם ועל הגדות
    08.05.2021
    פעילות עצמאית עם מתנדבים בגן לאומי ירקון מתחם תל אפק...
    בהרשמה מראש* חינם למנויי מטמון|ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר

  • בורחים אל העבר בעיר בני החורין, בגן לאומי בית גוברין
    08.05.2021
    סיור מודרך וללא תשלום מטעם משרד התיירות
    בהרשמה מראש* ללא תשלום

מקור רשות הטבע והגנים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה