יוצאים מהסגר ישר לכלניות - המקומות הכי שווים לטיול בין פריחת הכלניות דרום אדום 2021

$(function(){setImageBanner('bfccf8d6-0918-4056-9faa-a70a107818e0','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45899,'Image','');})

הסגר הסתיים סוף סוף חוזרים לטבע והחל מיום ראשון תוכלו ליהנות עם בני משפחתכם בעונה הכי יפה בשנה באזור הדרום ובה תפגשו את מרבדי הכלניות הפרוסות בין היישובים. הכנו לכם רשימת המלצות למקומות שכבר הכלניות בהן פורחות - תהנו

כלניות ביער שוקדה- צילום אלדה נתנאל

רשימת המקומות המומלצים  לצילום כלניות 2022:

1. בתרונות רוחמה -הפנינה המסתורית היא ממש בסמוך - יער רוחמה נמצא סמוך לבתרונות.
על מנת להגיע נוסעים על כביש 334 ופונים לפי השילוט ליער רוחמה. מומלץ לנווט ישירות לשם דרך הקישור לניווט בגוגל מפות.

2. צומת סעד- שביל הליכה עשוי דק והמון כלניות מסביב. ההגעה קלה ופשוטה גם ברכב פרטי.

3.יער שוקדה -נמצא ליד עלומים הוא יער מרשים שאפשר למצוא בוא נקודות עם המון פריחה של כלניות.

4.גבעת הכלניות היא אחד היעדים היותר מבוקשים בימי פסטיבל דרום אדום. אם אתם רוצים לחוות את האווירה של דרום אדום במלואה ולהיות סביב ההמונים שמטיילים - זה המקום בשבילכם! אם אתם מעדיפים להתבודד, זה לא המקום בשבילכם אבל מאוד כדאי לכם להכיר את הנקודה הבאה 

5. בארי - יש אזור פחות מוכר שבוא תוכלו למצוא בו פינה שקטה לערוך בו פיקניק.  ניווט דרך גוגל מפות או וויז.

6. חניון רעים -מצטרף לרשימת הלוקיישנים הפופולריים בדרום אדום ויש בו הרבה נקודות ששווה לעצור בהן. קלאסי למשפחות. מרחבים ירוקים עם פריחת הכלניות, אפשר למצוא שם פינות יפות לפיקניקים, בחלקן יש גם ספסלי קק"ל, ואפשר לעשות טיולים קצרים במקום. בסופי שבוע יש בחניון עצמו דוכני מכירה של אמנות ואוכל.

7.אור הנר- מקום נפלא לא פחות מההמלצות הקודמות ומתאים גם לטיולים משפחתיים.במקום תמצאו משטח כלניות ענקי. המקום הנכון להבין מה זה "דרום אדום". רוב האנשים שמגיעים לכאן פורסים מחצלת לפיקניק בין הכלניות ולא מפסיקים לצלם את השדה האדום והמשגע.
בשבתות עלולים להיות במקום קצת פקקים אבל בשדה עצמו יש מקום לכולם. 

8. באר מרווה - שטח הגבעות שסביב באר מרווה מציג רבבות של כלניות בימי שיא החורף, בדרך כלל במהלך חודש פברואר. הכלניות מתפרשות על פני שטח נרחב ויוצרות שטיחים אדומים, בוהקים ומרהיבים. חלק מהכלניות פורחות תחת עצי איקליפטוס וחלקן בשטחים פתוחים. דרך עפר רחבה ונוחה משמשת את המטיילים הרבים באזור והופכת את המסלול נגיש ונוח במיוחד.

9. יער פלוגות -יער פלוגות נמצא ממערב לצומת פלוגות- סמוך לקרית גת או מצידו השני מקביל למושב שחר. היער  ניטע ברובו על חורבות העיירה הערבית פאלוג'ה, ששכנה כאן עד מלחמת העצמאות.
בתחום היער עובר נחל לכיש ויוצר בדרכו סדרה של עיקולים. הנחל, שאורכו כ-40 ק"מ, מתחיל את דרכו בגבעות השפלה, ליד הכפר אידנא, ומשם פונה מערבה, עובר דרך תל לכיש וקריית גת, חוצה את יער פלוגות, נמשך לכיוון מרכז שפירא ונשפך לים התיכון באשדוד. ביער תפגשו  עצי אקליפטוסים, מטע אגבות, אשלים, משוכות צבר, קנים, כלניות ועוד .

לכל הפרטים על פסטיבל דרום אדום 2022 לחצו כאן 

דרום אדום מיקום
דרום אדום מסלולים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה