מקומות רומנטיים בדרום הארץ: הכירו את ספסל מנעולי האהבה בערבה התיכונה

$(function(){setImageBanner('b458bdde-082e-4eec-b3e3-bdaf7d63992c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45899,'Image','');})

בדרום ישראל ישנם לא מעט מקומות רומנטיים לזוגות. אפשר להסב בסמוך לספסל מנעולי האהבה בערבה, להציע נישואים או להתאהב בבני הזוג ובמקום. הכירו את המקומות הכי רומנטיים בישראל.

ספסל אוהבים צוקים - תיירות הערבה התיכונה

אהבה בערבה - ספסל מנעולי האהבה בערבה התיכונה

אם חיפשתם מקום לא שגרתי להצהיר על אהבה, להציע נישואים, לחזור על נדרי אהבה, או סתם לציין זוגיות, לקראת ט"ו באב, מקבץ ספסלי אהבה ברחבי הארץ על רקע נוף עוצר נשימה, אווירה פסטורלית, אליהם תוכלו להוסיף גם כוסות של יין ובחלקם גם מנעולי אהבה.

בסמוך למתחם הסוויטות "נוף צוקים" שבישוב צוקים בערבה התיכונה, נבנה 'ספסל מנעולי האהבה'. זוגות אוהבים מוזמנים להגיע, לרכוש מנעול עם חריטה אישית של שמות האוהבים, לנעול אותו על הספסל ולזרוק את המפתח רחוק לחול המדברי לבלי השב, ובכך לנעול את אהבתם לנצח. הספסל משקיף אל ארץ נופי בראשית ומאפשר חוויה רומנטית ויוצאת דופן.

טיפ של אהבה- במעדניה "כביש 90" בכניסה לצוקים, ניתן להצטייד ביין או בירה מקומית, גבינות ונקניקים, לפיקניק רומנטי על הספסל מול המדבר ובלילה כל הכוכבים נפרשים מעל, רק להניח את הראש על המשענת וליהנות מהמראה המדהים, כולל כוכבים נופלים. לא לשכוח להביע משאלה.

בסוף השבוע של ט"ו באב, יתקיימו אירועי 'לילה לבן' במרחבי הערבה, תצפיות מודרכות בכוכבים ומטאורים, טיולים ליליים ועוד. כל הפרטים באתר תיירות ערבה תיכונה.

ועוד משהו.. בצוקים, כפר אמנים וגלריה ענקית, בה מוצגות עבודות האמנים, העובדים כל אחד בסטודיו שלו, שגם בהם ניתן לבקר. בסופי שבוע ניתן ליהנות בשעות הערב, ממוסיקה, בירה ומפגש עם האמנים ותשובי צוקים. הישוב הקהילתי צוקים הוקם בשנת 2004 על ידי תושבים ממרכז הארץ שרצו לייסד יישוב קהילתי כפרי, קטן, באזור מדברי עם מאפיינים של שמירה על ערכי הטבע והסביבה. כיום מתגוררות 100 משפחות בישוב ומשפחות צעירות החלו להצטרף למגורים בהרחבות בצוקים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה