מרוץ הדיונות הראשון בישראל יוצא לדרך בחולות ניצנים

$(function(){setImageBanner('0d3dbf09-3edc-4515-8178-7b5d11a3ce69','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45899,'Image','');})

מרתון ישראל מכריזה על מרוץ ראשון מסוגו על החולות הזהובים של שמורת הטבע ניצנים. המרוץ האתגרי, שייערך בשיתוף מועצה אזורית חוף אשקלון, יכלול שלושה מקצים הכוללים טיפוס על הדיונות המדבריות יתקיים ב28.6

חברת מרתון ישראל, מפיקת אירועי הריצה המובילה בישראל, הכריזה היום על מרוץ חדש וראשון מסוגו בישראל - DUNE RUN. אירוע הריצה ייערך בשיתוף מועצה אזורית חוף אשקלון, ויעמיד בפני המשתתפים אתגר פיזי ומנטלי באחד מאתרי הטבע היפים של ישראל – הדיונות של חולות ניצנים.

המרוץ שיתקיים ביום שישי (28.6) יחולק לשלושה מקצים שיחלו ויסתיימו בחוף ניצנים: 10 ק"מ הכולל כ- 100 מ' טיפוס במעלה הדיונות, 6 ק"מ הכולל 50 מ' טיפוס במעלה הדיונות ו 2.5 ק"מ הכולל מטרים בודדים של טיפוס.

לדברי עופר פדן "ריצה בשטח חול ים מצריכה כושר וחוסן מנטלי, ומעניקה בו זמנית חווית ריצה אחרת ושונה מכל מירוץ אחר בישראל. אנו במרתון ישראל ממשיכים כמיטב המסורת להביא לציבור הרצים אירועי קונספט ייחודיים עם תכנים מגוונים, המשלבים מעבר לפן הספורטיבי, אתגרי ערכים כמו ערכי הטבע, שמירה על הטבע תוך שילוב קהילה מגוונת מכל רחבי הארץ. יהיה מאתגר על פיסת חוף הים הקסומה – חוף ניצנים, ואנחנו כבר מחכים לחוויה יוצאת דופן עם רצים מכל הארץ!".

מרתון ישראל

אירוע הריצה יחל כבר בערב הקודם להזנקת המרוץ יום חמישי (27.6), כאשר במתחם המרוץ תתקיים מסיבת שקיעה עם מוזיקה שתכניס את המשתתפים לאווירה. בהמשך הערב יתקיימו הרצאות מרתקות של דניאל קרן על מקורן של דיונות ברחבי העולם מסהרה, דרך דיונות השלג באנטרקטיקה ועד דיונות חולות ניצנים העושות דרכן לאזור ממצרים וסיפורו האישי של קב"ט המועצה אמנון זיו, בבוקר השבעה באוקטובר. לאורך הערב יקבלו הרצים את ערכות הריצה הכוללות את חולצות המרוץ המעוצבות ויעברו תדריכי ריצה לקראת מסלולי המרוץ שיוזנקו בבוקר למחרת. המשתתפים ילונו באוהלי שטח בחוף או במתחמי לינה בקרבת היישוב ניצן הסמוך.

אודות מרתון ישראל

חברת מרתון ישראל מובילה כבר למעלה מעשור את פני אירועי הריצה בישראל עם הפקת אירועי בוטיק ברחבי הארץ עם קונספטים ייחודיים, תכנים מושכי עניין ואוירה קסומה, אשר זוכים להצלחה בקרב קהילת הרצים לאורך השנה. החברה קיבלה הכרה בינלאומית מאיגוד המרתונים העולמי על אירועים הזוכים לתהודה רבה המשפיעה ישירות גם על תחום התיירות הנכנסת לישראל מכל רחבי העולם. מרתון ישראל משלבת בין עולם הריצה והספורט, התיירות והתרבות ברחבי ישראל. בכל אירוע של מרתון ישראל עומדים ערכים כמו נתינה, פעילות למען הקהילה וסיוע לעמותות ולבעלי צרכים מיוחדים. marathonisrael.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה