עולים צפונה – יום כיף לעובדים ב"נהריים בגשר"

$(function(){setImageBanner('e6baab46-5a3f-4a2b-bb23-51e5282128cd','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45899,'Image','');})

יום כיף לעובדים הוא דרך נפלאה לחזק את החיבור בין העובדים לחברה ובינם לבין עצמם, ולהביע כלפיהם הערכה. הנה כמה נקודות למחשבה לקראת יום הכיף הבא שלכם באתר "נהריים בגשר".

מבין כל הנכסים החשובים של חברה עסקית, בראש הרשימה נמצאים העובדים שלה. כל חברה מבקשת להעסיק עובדים טובים, שנאמנים לחברה ומחויבים להצלחתה, שמלאים במוטיבציה ורצון ליצור וליזום ושפועלים יחד בצורה מיטבית. על מנת להשיג מטרה זו, נדרשות היום חברות עסקיות לטפח את העובדים שלהן בצורות שונות, החל מתנאי עבודה ולימודים מקצועיים וכלה במתנות בחגים וימי גיבוש וכיף.

 נהריים בגשר

יום כיף לעובדי החברה הוא דרך נהדרת להכיר תודה על עבודתם, להעניק להם השראה ומוטיבציה ולגבש אותם לכדי צוות מנצח. ואם אתם רוצים יום כיף מוצלח במיוחד, כדאי שתתכננו אותו היטב מראש ותבטיחו כי הוא מהנה, מיוחד, מגוון, וכי הוא מתאים בדיוק לעובדים שלכם ולמטרות שהגדרתם לאירוע. הנה כמה נקודות למחשבה שיעזרו לכם לתכנן את יום הכיף הבא שלכם: 

עולים צפונה

הצעד הראשון בדרך ליום כיף מוצלח הוא לצאת מהמשרד או מהמפעל ולהתרחק אל הטבע. היציאה מהסביבה המוכרת, יחד עם הקסם של הטבע והנופים, מאפשרים למשתתפים להשתחרר, להיפתח, להירגע ולהתחבר בצורה קלילה ונינוחה יותר מאשר בסביבת העבודה. ואם אנחנו רוצים נופים וטבע, אז יום כיף בצפון הוא כנראה הבחירה המתבקשת.

בעמק המעיינות תוכלו למצוא את אתר התיירות והמורשת "נהריים בגשר" המציע ימי כיף לחברות ולקבוצות, בלב טבע פראי ונופים עוצרי נשימה. העמק המיוחד, על מקורות המים הרבים המשובצים בו, מציע מרחבים טבעיים וחקלאיים מרהיבים, לצד אתרים היסטוריים חשובים ומרתקים. מכל אלו ועוד יוכלו העובדים שלכם ליהנות ביום כיף בצפון.

 נהריים בגשר

מגוונים את יום הכיף

יום כיף מוצלח לעובדים הוא כזה המספק מגוון פעילויות ובילויים, פינוקים והרפתקאות, כך שכל אחד ימצא את מה שהוא נהנה ממנו ורמת העניין והכיף יישמרו לאורך כל היום. באתר "נהריים בגשר" תוכלו לשלב מגוון פעילויות לאורך היום: פעילויות גיבוש חווייתיות בהנחיית צוות מיומן, טיולים בטבע ברכבי שטח חשמליים או ברגל, סיורי תוכן מודרכים בשעות היום והערב באתרי טבע והיסטוריה מרתקים, כמו גשר הישנה, תצפית לעבר תחנת הכוח בנהריים, וארוחות בוקר וצהריים מפנקות לבחירתכם.

אחת מן האפשרויות המיוחדות שמציע אתר "נהריים בגשר" הוא סיורי עששיות לקבוצות בשעות הערב, כאשר העמק נצבע בגוונים כהים והטבע משנה את פניו. בשעות השקיעה תצפו יחד בנופו הדרמטי של הירדן מנקודת התצפית המוגבהת, וכשהחושך ירד, יודלקו העששיות ולאורן תחצו את גדר המערכת לחוויה קסומה של חיבור לטבע הלילי, באווירה מסתורית ומלהיבה.

 נהריים בגשר

יום כיף בהתאמה אישית

כאשר מתכננים יום כיף לחברות, חשוב להתייחס לצרכים המיוחדים של החברה ושל עובדיה, למטרות וליעדים שהוצבו לאירוע, לערכים המיוחדים, שחשוב לנו להנחיל לעובדים ולאווירה המיוחדת שאנו מחפשים. המשמעות היא שעלינו לבחור בחוכמה את המקום שבו אנו עורכים את יום הכיף ולוודא כי נוכל לקבל את מבוקשנו בהתאמה אישית.

באתר "נהריים בגשר" תוכלו לבנות את יום הכיף שלכם מתחילתו ועד סופו ולבחור אילו פעילויות, סיורים והדרכות תרצו לכלול בו, וכמובן, איזו מבין הארוחות המצוינות להגיש בו. צוות המקום ילווה אתכם בתכנון היום שהכי מתאים לצרכים שלכם, כך שתקבלו חוויה מיוחדת וייחודית, שכל העובדים שלכם ייהנו ממנה.

יום כיף לחברות בצפון הארץ הוא דרך נהדרת לצאת מהשגרה, להשתחרר, להתחבר וליהנות יחד מיום גדוש הרפתקאות וחוויות. השילוב בין טבע והיסטוריה, אוכל טוב ורכבי שטח אתגריים, נופים שלווים וסדנאות גיבוש מלהיבות, מבטיח לכם יום כיף שהעובדים עוד ידברו עליו זמן רב.   

 

היכנסו לאתר "נהריים בגשר" לפרטים נוספים על יום כיף בצפון והשארת פרטים ליצירת קשר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה