שמורות טבע במרכז המלצות לטיולים לכל המשפחה, זימון תור בשמורת טבע וטיפים חשובים

$(function(){setImageBanner('c9d8d567-2919-4f12-89ab-74cefaf1caba','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45899,'Image','');})

הקיץ חזר, הסגרים מאחורינו ומדי שבת גודשים עשרות אלפי מטיילים את שמורות הטבע במרכז הארץ. קבלו מסלולים קלים ומומלצים לכל מזג אוויר, מסלולי טיול במרכז הארץ, טיולים לכל המשפחה ואטרקציות בחיק הטבע שתמיד תרצו לחזור אליהן.

שמורות טבע מומלצות במרכז הארץ המלצות לטיולים 

אם הביטוי שמורת טבע מתקשר לכם מיידית עם טיולים מומלצים בצפון, אז חשוב שתכירו את מסלולי הטיול והשמורות במרכז הארץ. אלו שנחבאות מעט בין שמלת הבטון של גוש דן וטומנות בחובן ערכי טבע ונוף מרשימים. מה יוצא לנו מכל זה? רשימת שמורות טבע במרכז עם המלצה לטיולים בשבת או בכל יום פנוי במהלך חופשתץ הקיץ. 

שימו לב-  מוקד טלפוני רשות שמורות הטבע 3639*.

עוד באתר בריכת הקשתות מבוא חורון 

גן לאומי חוף פלמחים שביל האטד ושביל הסוללה

עשר שקות מראשון לציון תוכלו למצוא שמורת טבע רחבת ידיים המאפשרת טיול ברגל שקט ושליו על רקע נופי הים. בעוד שבתקופת הקיץ חוף פלמחים עמוס ברוחצים, הגן הלאומי מאפשר טיול משפחתי בשבת וגם מי שמחפש טיול רומנטי לזוג יוכל למצוא את המקום הולם!. 

במקום מחכים לכם שני שבילי הליכה מומלצים. הראשון הוא שביל האטדץ נקודת היציאה מהפינה הדרום- מזרחית של רחבת החניה. עוברים בזהירות את רכס הכורכר ומגלים שביל הליכה בו צומחים תמחי האטד (הצמח שככב במשל יותם) ולאורך של כמה מאות מטרים הילדים יוכלו להסתובב באין מפריע. 

לחצו כאן ותגיעו ישירות באמצעות מפות גוגל לשביל האטד

אבירים ומשחקי הכס בגן לאומי אפולניה בהרצליה

השם מוכר לכולם, וכמובן יש להזמין מקום מראש כי הכניסה כרוכה בתשלום, אבל יום טיול באוויר הפתוח של אפולניה סמוך להרצליה הוא בבחינת אטרקציה מומלצת לילדים במרכז. וכל זה למה? כי מדובר בגן לאומי עם מבצר עתיק, אוויר פסגות ונוף עוצר נשימה בדיוק במקום בו יוצאים מגוש דן לכיוון הכביש לחיפה.

אם תרצו התחנה האחרונה של מרכז הארץ. בחלק ממדריכי הטיולים המקום נקרא גם תל ארסוף ותל ארשף. הרבה לפני שהאזור הפך למקום משכנן של וילות יוקרה במחיר התחלתי של כמה עשרות מיליוני שקלים, פעם בו אחד הנמלים הענפים בארץ ישראל של פעם. ואיך מגינים על נמל קטן- בונים מצודה. היום כל אחד מאיתנו מוזמן לטייל בשמורת הטבע בלי מאמץ ( מסלול קליל) בלי שיצטרך לכבוש אותה מידי הפרסים, הרומאים או הצלבנים. 

עיינות תלם בכניסה לירושלים ולמה זה ברשימת ההמלצות במרכז הארץ 

נכון שעיינות ונחל חלילים שייכם לשמורות הטבע ליד ירושליםץ אבל עם הכבישים של היום תגיעו לשם תוך פחות מחצי שעה, בלי הפקקים של גוש דן. מדובר בחלק מפארק ירושלים ובמקום לא מעט אטרקציות לילדים, החל ממבוך אבנים, נופים, מעיינות קטנים ובוסתן ארץ ישראלי. בקיצור חגיגה לעיניים וכיף גדול לילדים! 

לחצו כאן לניווט ישיר לעיינות תלם   

צפו בווידאו טיול לנחל חלילים ועינות תלם

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה