התשובה לכרים בנזמה! ערוץ עדויות של משפחות חטופים ונרצחים מעוטף עזה יעלה לרשתות החברתיות.

$(function(){setImageBanner('4ce1b75b-9a1b-496a-bfae-9c288e4fd432','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,53780,'Image','');})

מטה ההסברה האזרחי בשיתוף האוניברסיטה הפתוחה החלו היום (שני) בפרויקט דוקו ייחודי לצילום עדויות של שורדי המסיבה ומשפחות של חטופים, נעדרים וחללים. בקרוב הערוץ יעלה לאוויר.
הצילומים בכתבה: באדיבות האוניברסיטה הפתוחה

 ערוץ עדויות של משפחות חטופים ונרצחים מעוטף עזה יעלה לרשתות החברתיות צילום אופ

התשובה לכרים בנזמה! ערוץ עדויות של משפחות חטופים ונרצחים מעוטף עזה יעלה לרשתות החברתיות.

כיצד מתכוונת ישראל להדהד בעולם את הזוועות שהתרחשו בעוטף עזה?. בעוד את הרשתות שוטפים גל של פוסטים אנטישמיים, בעיקר של שחקני כדורגל ממוצא ערבי החליטו באוניברסיטה הפתוחה ומטה ההסברה האזרחי להעלות לאוויר ערוץ, ברשתותה חברתיות, בו ישמיעו את קולם משפחות החטופים והנרצחים לצד שורדי מסיבת נובה. 

ערוץ עדויות של משפחות חטופים ונרצחים צולם, יתורגם ויעלה לרשתות. מדובר בפרויקט מיוחד של האוניברסיטה הפתוחה ומטה ההסברה האזרחי

מטה ההסברה האזרחי בשיתוף האוניברסיטה הפתוחה החלו היום (שני) בפרויקט דוקו ייחודי לצילום עדויות של שורדי המסיבה ומשפחות של חטופים, נעדרים וחללים.

השורדים והמשפחות הגיעו לאולפני הוידאו של האוניברסיטה הפתוחה לתת עדות ולספר על יקיריהם.
כעת הסרטונים, שאורך כל אחד מהם הינו 6 דקות בממוצע, יתורגמו לעשרות שפות ויופצו ברשתות החברתיות וערוצי תקשורת בכל רחבי העולם, כדי להשפיע על דעת הקהל העולם וגם כדי לייצר מאגר עדויות לזיכרון ומחקר.

כאמור, האוניברסיטה הפתוחה העמידה לרשות מטה ההסברה האזרחי את אולפני הוידאו שלנו יחד עם  צוות של אנשי מקצוע שהיו שותפים להפקה ועבדו ביחד עם מתנדבים מתחומים שונים. יצוין כי מאחורי התחקירים וההפקה עומד איש החינוך, אור דניאל.

ראש מטה ההסברה האזרחי, אליאב בטיטו מסר: "מברכים על שיתוף הפעולה עם האוניברסיטה הפתוחה בתיעוד האמת הישראלית והסברתה לעולם. אנו קוראים לכל מוסדות האקדמיה לקחת חלק בפעילות ההסברה האזרחית".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה