כוכבי העבר במשחק לזכרה של עמית מן ז"ל: פראמדיקית מד"א שנרצחה בקיבוץ בארי

$(function(){setImageBanner('f578f1cf-8b8b-41da-b9dc-03f385e6c372','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,53780,'Image','');})

טורניר קט-רגל לזכרה של עמית מן ז"ל, פראמדיקית מד"א שנרצחה ע"י מחבלים בקיבוץ בארי, התקיים ביבנה בהשתתפות ותיקי נבחרת ישראל בכדורגל. צפו בווידאו מהאירוע המרגש.

טורניר קט-רגל לזכרה של עמית מן ז"ל, פראמדיקית מד"א שנרצחה ע"י מחבלים בקיבוץ בארי, התקיים בהשתתפות ותיקי נבחרת ישראל בכדורגל 

לא בכל יום מתאספים ותיקי נבחרת ישראל בכדורגל למשחק ראווה. אולם כאשר מדובר בהנצחת זכרה  עמית מן ז"ל, פראמדיקית מד"א שנרצחה ע"י מחבלים בקיבוץ בארי, הם הגיעו כאיש אחד ליבנה למשחק והציגו יכולת המשאירה מקום למחשבה גם ביחס לסגל הנוכחי. 

משחק כדורגל לזכרה פראמדיקית מדא עמית מן זל - צילום עמית וקנין דוברות מדא

לזכרה של עמית מן זל צילום דוברות מגן דוד אדום

 השבוע , התקיים טורניר קט-רגל מיוחד לזכרה של פראמדיקית מד"א, עמית מן ז"ל, שנרצחה ע"י מחבלים במרפאת קיבוץ בארי בשבת השחורה בעודה מצילה חיים.

את הטורניר שהתקיים בהיכל הספורט ע"ש רלף קליין ביבנה יזמו מתנדב מד"א מאיר לוי, רכז ליגת הוותיקים בהתאחדות לכדורגל אדיב שרעבי, חובש רפואת חירום במד"א מיכאל דור וחובש בכיר במד"א איציק פאר בשיתוף מנהל המחלקה לספורט בעיריית יבנה, שאול דוד וצוותו.

רחל מן, אמא של עמית מן ז"ל: "עמית היא גיבורה ויחד עם חבריה שנפלו, הם המכבים של ימינו השומרים על עם ישראל, כי אין לנו ארץ אחרת. עמית שלי יכלה לברוח מהתופת אבל אמרה לכולם שהיא לא נוטשת את התפקיד, נזכור את צוואתך ובקשתך ונשמור על עצמנו. תודה לכל מי שיזם את הערב המרגש הזה".

צפו בווידאו טורניר קט-רגל לזכרה של עמית מן ז"ל, פראמדיקית מד"א שנרצחה ע"י מחבלים בקיבוץ בארי


בטורניר השתתפו ותיקי נבחרת ישראל בכדורגל המונה את יוסי בניון, ברוך דגו, משה סיני, לירן שטראובר, גיא לוזון, אלון חזן, אופיר חיים, מאור בוזגלו, סתיו אלימלך, אלון חרזי, אביתר אילוז, עומר בוקסנבוים, שולי גיבלארד, יפעת כהן, מול נבחרת מד"א שלוותה בבני משפחתה של עמית, אייל גולן, ראש עיריית יבנה רועי גבאי, אהרון איציקזון, איציק פאר, גיא בובליל, ליאור לוי, דדי חנדלי, יובל שבתאי, רועי שוקרני, עמי אבגי, אריאל כהן, אברהם ממו, נירו איאש, סער שי, משה גבאי.

המשחק התקיים במעמד יו״ר התאחדות הכדורגל, שינו זוארץ, יו״ר מכבי ישראל אופיר פינס-פז, מנכ"ל מכבי ישראל נאור גלילי, ראש עיריית יבנה רועי גבאי, משפחת מן וחבריה, סמנכ"ל מינהל ורכש במד"א צביקה בנדיק, בכירי מד"א ועובדי ומתנדבי הארגון.

את המשחק שנפתח בהדלקת נרות חנוכה ושירת התקווה שפטו לירן ליאני ואיציק כהן ואת האירוע הנחתה השחקנית בל אגם. במחצית המשחק התקיים טקס חלוקת תעודות הוקרה למתנדבי מד"א יבנה ובסיום המשחק שהסתיים בניצחון ותיקי נבחרת ישראל בכדורגל בתוצאה 5:4 התקיים טקס חלוקת גביעים ומגיני הוקרה ע"י בני משפחת מן.


ראש עיריית יבנה, רועי גבאי: "חיינו בארץ מתאפשרים בזכות גבורתם של הגיבורים מארגוני ההצלה וכוחות הביטחון אשר מחרפים את נפשם למען ההגנה על הארץ במלחמה שנכפתה עלינו. סיפור חייה הקצרים של הפראמדיקית עמית מן ז"ל מבטא את המסירות והאהבה לארץ הזו, את המסירות והנתינה לאחרים."

 

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "סיפורה של עמית מבוסס על הערכים הנעלים עליהם מבוססת מדינת ישראל היפה. הקפידה עמית לעשות כל שביכולתה לטובת הכלל גם כאשר זה היווה סכנה על חייה. מעטים האנשים שיכולים לשים את טובת הכלל לפני טובתם האישית ואף יכולים לעשות זאת במחיר חייה. במותם הם מצילים חיים אחרים ואבוי לנו אם נשכח לרגע את מסירות הנפש ואת אהבת האדם ולא נקפיד להיות אנשים טובים יותר לזכרם ולמענם.״

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה