מאות משתתפים, ביניהם אביו של החייל החטוף דניאל פרץ, באירוע עפיפוניאדה בבני ראם

$(function(){setImageBanner('f6ea82fd-fe29-443c-9b91-62dfff91ac4d','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,53780,'Image','');})

מתוך האסון הכבד ב 07/10/2023 נולדה יוזמה מיוחדת "עפיפונים של תקוה" ויישובים בכל רחבי הארץ מקיימים אירועי הפרחת עפיפונים ובהם מסרים של תקווה וחופש עבור החטופים והשבויים אצל החמאס. אחד היפים בהם התקיים במושב בני ראם שבמועצה האזורית
נחל שורק.

צילום:יואל אליווה מקור סקופר 

הרב דורון פרץ - צילום יואל אליווה

מאות משתתפים, בינהם אביו של החייל החטוף דניאל פרץ, בארוע עפיפוניאדה בבני ראם
 

ביום שבת, 7 באוקטובר, אמור היה להערך בקיבוץ כפר עזה פסטיבל העפיפוניאדה שנערך מדי שנה בחגיגות שמחת תורה. במסגרת הפסטיבל חברי הקיבוץ מפריחים עפיפונים עם מסרים של שלום ותקווה – השנה התקווה התבדתה ובאותה שבת נרצחו 61 תושבי קיבוץ ונחטפו 18 נוספים.


מתוך האסון הכבד נולדה יוזמה מיוחדת "עפיפונים של תקוה" ויישובים בכל רחבי הארץ מקיימים ארועי הפרחת עפיפונים ובהם מסרים של תקווה וחופש עבור החטופים והשבויים אצל החמאס.
ביום שישי האחרון, לרגל יום הילד הבינלאומי ומתוך רצון לחזק את משפחות החטופים וכוחות הביטחון, התקיים ארוע עפיפוניאדה במושב בני ראם שבמ.א נחל שורק, את הארוע יזם בי"ס ידלין מראשל"צ, שמנהלת אותו בת מושב בני ראם אורנה שלי- ארוע עפיפוניאדה לתלמידי בי"ס, כדי לתת לארוע ערך נוסף ביקשה לקיים את המיזם במושב בני ראם יחד עם תושבי המושב והמועצה וחיילי צה"ל השוהים במקום.


את הארוע פתחו ראש המועצה האזורית נחל שורק שי רייכנר וטובה בן ארי מנהלת תחום זכויות הילד במשרד החינוך ולאחריהם בא לברך הרב דורון פרץ- תושב המועצה שבנו הלוחם דניאל פרץ נשבה אף הוא ע"י מחבלי החמאס והוא מוחזק כרגע בעזה.


הרב פרץ ריגש וחיזק את לבבות השומעים כאשר דיבר על האחדות שנולדה בעם, ובלטה מאוד בארוע שהיה מורכב כולו מקהל מגוון חילוני ודתי, וסיפר על היוזמות והנתינה הרבה שהוא רואה סביב בדגש על תושבי המועצה ובפרט תושבי בני ראם וכיצד הם מחזקים ומעודדים במיוחד בשעות הקשות.


הארוע לווה מוסיקלית ע"י להקת הרבנות הראשית והמשתתפים הרבים שהגיעו סיפרו כיצד התקווה והתפילה שהורגשה סביב מילאה את המצברים בתקופה לא פשוטה זו.

שי רייכנר ראש מועצה אזורית נחל שורק- שמחתי להשתתף בארוע המרגש והמחזק שמטרתו הפרחת תקווה למען השבת החטופים והשבויים ואני גאה לתמוך ביוזמות הרבות של התושבים שלנו למען אחדות העם והצלחת כוחות הביטחון והמדינה- הן כאשר מדובר בהתנדבויות שונות ומרובות והן באשר לארועים שמעלים את המורל הציבורי.

אני וכל תושבי המועצה מתפללים לחזרתם המהירה של כלל החטופים והשבויים ובכלל של תושב המועצה דניאל פרץ. ואני בטוח כי התפילות הרבות והתקווה הרבה שהייתה שם מילאה לכולנו, כל באי המפגש, את המצברים והעניקה לנו כוחות להמשך. תודה גדולה לתושבי בני ראם ובעיקר לעדי כהן ואורנה שלי על היוזמה המרגשת והמחזקת.

צילום:יואל אליווה מקור סקופר 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה