מרגש! משפחת החטוף עומר ונקרט בטקס הדליקה נרות חנוכה במרכז הרפואי קפלן.

$(function(){setImageBanner('3d7f72a0-da26-47f7-ba78-0f8f223c831d','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,53780,'Image','');})

"אנחנו מאמינים אמונה שלמה שב"ה עומר חוזר במהרה ובשלום".כך אמר היום שי ונקרט, אביו של עומר ונקרט החטוף בעזה, באירוע הדלקת נר רביעי של חנוכה ותפילה לחזרתם של כל החטופים והחטופות לביתם, שנערך במרכז הרפואי קפלן בו התארח גם הזמר הראל מויאל.

הראל מויאל ומשפחת ונקרט בטקס הדלקת נרות במרכז הרפואי קפלן צילום יחצ

אתמול , יום ראשון, השתתף שי ונקרט מגדרה, שבנו עומר חטוף בעזה, באירוע הדלקת נרות חנוכה במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית. לצד הדלקת הנרות נשאו המשתתפים באירוע, עובדי ומטופלי המרכז הרפואי יחד עם אביו של עומר, תפילה מיוחדת לנס חנוכה לחזרתם של כלל החטופות והחטופים לביתם במהרה. האירוע הובל על ידי מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד, פרופ' טריף בדר, מנהלת השירות וחווית המטופל, דינה טיפלצקי, ורב המרכז הרפואי קפלן, הרב רועי אילוז.

עוד באתר בחירות לרשויות המקומיות 2024 יום שבתון בתאריך 30/01/2024

הזמר הראל מויאל ליווה את האירוע בשיריו, שר את "שיר למעלות" חבוק עם אביו של עומר וריגש את משפחתו ואת הנוכחים.

שי ונקרט, אביו של עומר החטוף בעזה אמר במהלך הטקס המרגש: "אנחנו כמשפחה מאמינים אמונה שלמה שב"ה עומר חוזר במהרה ובשלום. אנחנו מודים לביה"ח על ההזמנה להדלקת נר יחד. אנחנו מאחלים שהחג הזה כל עם ישראל יזכה לראות נסים גלויים ועומר יחד, עם כל החטופים ישובו לביתם. האור והתפילות שלנו מגיעים לעומר- דרך המנהרות, בחדרים שם, איפה שהוא נמצא. חג אורות שמח".

דינה טיפלצקי, מנהלת השירות וחווית המטופל במרכז הרפואי קפלן: "ליבנו עם משפחת ונקורט היקרה שחייה השתנו מקצה לקצה מהשבעה לאוקטובר. חג חנוכה הוא חג של אור, ניסים ושמחות. חג שמסמל את ניצחון הרוח. אנחנו מקווים ומתפללים בכל מאודנו שגם כאן יהיה נס, האור יתגלה ועומר יחזור לחיק הוריו, יחד עם כולם. אמן".

עוד באתר פינת העידוד מלחמת חרבות ברזל 

הראל מויאל, שליווה בשיריו את הטקס, הוסיף: "הגשמתי בקפלן כמה חלומות: ארבעת ילדיי נולדו כאן, עברתי ניתוח במיתרי הקול שהציל את הקול שלי, אבל נשארו עוד כמה חלומות שאני מחכה שיתגשמו, ואחד מהם זה שעומר וכל החטופים שלנו יחזרו הביתה במהרה".

שי ונקרט אביו של החטוף עומר וינקרט יחד עם מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד, פרופ' טריף בדר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה