החל שיווק הדירות בשכונת אביסרור נרקיסים ראשון לציון

$(function(){})

אביסרור נרקיסים ראשון לציון ! יש דירות למכירה בראשון לציון השכנה לנס ציונה. חברת אביסרור משה ובניו מדווחת על תחילת שלב שיווק פרויקט המגורים "אביסרור בנרקיסים" בשכונת הנרקיסים ראשון לציון במזרח ראשון לציון, הנבנית על שטח בסיס צריפין שהתפנה.

אביסרור בנרקיסים- ראשון לציון- אביסרור משה ובניו

דירות 5 חדשים בראשון לציון אביסרור נרקיסים

במסגרת הפרויקט החברה בונה 3 בניינים בני 18 קומות ו-207 יח"ד חדשות. לפרויקט קיים כבר היתר בנייה והעבודות החלו בשטח. החברה מציעה למכירה בפרויקט דירות 5 חדרים מפוארות בשטח של 125 מ"ר + מרפסת בשטח 13 מ"ר במחיר של 2.48 מיליון שקל, ודירות 6 חדרים בשטח של 137 מ"ר + מרפסת בשטח 13 מ"ר במחיר של 2.66 מיליון שקל.

שכונת הנוריות בראשון לציון דירות בפחות ממיליון וחצי שח 

פרויקט נרקיסים ראשון לציון

הפרויקט קרוב מאוד לצירי תנועה מרכזיים - כביש 431, כביש 44 וכביש 6, ומרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת ראשונים של רכבת ישראל. איכות הבנייה והסטנדרט גבוהים, הפרויקט כולל מעליות מפוארות, לובי כפול ושטחים משותפים נוספים לרווחת הדיירים.

על התכנון אחראי משרד רן בלנדר אדריכלות ובינוי ערים.

שכונת נרקיסים ראשון לציון על שטח מחנה צריפין 

לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל בחברת אביסרור משה ובניו, "הפרויקט כבר זוכה להצלחה רבה ורמת הביקושים בו גבוהה מאוד. מדובר בפרויקט הנבנה בשכונה במיקום אסטרטגי בעיר. מי שיזדרז לרכוש דירה, בשלבים ההתחלתיים של הפרויקט, ללא ספק ישביח משמעותית את הנכס".

דירות למכירה בצריפין 

שכונת "נרקיסים" נבנית על אדמת מחנה צריפין שפונה כבר במסגרת מעבר בסיסי צה"ל לדרום. השכונה תכלול כ-4,000 יחידות דיור, 29 אלף מ"ר לשטחי מסחר ו-56 מ"ר לתעסוקה, בתי ספר ושטחים ירוקים. השדרה הראשית של השכונה אמורה להיות המשך של שדרות ירושלים שעוברות במרכז ראשון לציון, וצפויה לכלול קטע של הרכבת הקלה, בנייני מגורים עם חזית מסחרית, וכן בנייני משרדים. בצדה המזרחי של השכונה יוקם פארק מטרופוליני גדול, שיהיה משותף לבאר יעקב וראשון לציון.

בנוסף משווקת החברה גם את "אביסרור על הפארק"  ביבנה הירוקה בפרויקט בו נורו דירות אחרונות בשני הבניינים שיצאו לשיווק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה