"אביסרור על הפארק" דירות אחרונות בשני הבניינים שיצאו לשיווק

$(function(){})

נותרו דירות אחרונות בשני הבניינים שיצאו לשיווק בפרויקט "אביסרור על הפארק" הכולל 190 דירות ב 7 בנייני בוטיק ביבנה הירוקה בקרוב יחל שיווק הבניין השלישי

צילום: Snapshot@Cohen

דירות חדשות למכירה ביבנה אביסרור על הפארק

חברת אביסרור משה ובניו מדווחת על דירות אחרונות, שנותרו למכירה בבניין השני בפרויקט "אביסרור על הפארק" שהיא מקימה בשכונת נאות שמיר ביבנה הירוקה. הבנייה של שני הבניינים הראשונים בעיצומה ובקרוב אביסרור תפתח לשיווק את הבניין השלישי בפרויקט.

החברה גם משווקת בימים אלו דירות בשכונת אביסרור נרקיסים ראשון לציון.

דירות למכירה בפרויקט יבנה הירוקה 

פרויקט "אביסרור על הפארק" ביבנה כולל כ-190 דירות ב-7 בנייני בוטיק בני 7 עד 9 קומות, בתמהיל מגוון של 3, 4, 5, 6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מדובר בפרויקט השלישי אותו מקימה חברת אביסרור בשכונת יבנה הירוקה, הוא ממוקם על הפארק שעתיד לקום בשכונה, הכולל מתקני ספורט ושבילי הליכה ואופניים.

מעברו השני של הפארק שמורת טבע. בסמיכות לפרויקט גני ילדים, טיילת רחבה, מרכז מסחרי וקמפוס חינוכי שיוקם בעתיד. הפרויקט סמוך לצירי תחבורה ראשיים - כבישי 42 ו-4, תחנת הרכבת ודרך חדשה שתיסלל וצפויה לחבר את יבנה עם מחלף אשדוד צפון. מדובר בפרויקט היחיד בשכונה, שאינו נבנה במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" .

מאי 2021 - אביסרור ביבנה הירוקה 

מפרט טכני אביסרור על הפארק

לפרויקט מפרט טכני עשיר, לובי מפואר ומעליות חדשניות, קווי עיצוב ותכנון על פי סטנדרט בנייה ירוקה. תכנון הפרויקט על ידי משרד טיטו אומן אדריכלים נעשה תוך שימוש במשאבי טבע, והוא מאופיין בשימוש במערכות סולאריות לכל קומות הבניין, לצד ריאה ירוקה, תאורה חסכונית ואלמנטים אקולוגיים נוספים לרבות בידוד תרמי, הקצאת מקום למחזור ומערכת פינוי אשפה תת קרקעית בשיטה פנאומטית.

לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק בחברת אביסרור משה ובניו, "אנו שמחים על התקדמות הפרויקט – הן מבחינת הבנייה והן קצב המכירות. כמו שני פרויקטים קודמים שלנו בעיר יבנה, גם פרויקט אביסרור על הפארק' זוכה להצלחה מרובה ולביקושים גבוהים ובקרוב אף נוציא לשיווק בניין נוסף בפרויקט. ביבנה היצע הדירות החדשות נמוך יחסית מהביקושים, והמחירים בה נמוכים משמעותית ביחס לגוש דן, ולכן מדובר גם בהזדמנות לדירת מגורים במחירים שפויים וגם בהזדמנות השקעה אטרקטיבית".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה