דירות גדולות בנות 6-7 חדרים: בראש טבלת הביקוש בראשון לציון.

$(function(){})

סקר אלדר שיווק נדל"ן: 25% מרוכשי הדירות בראשון לציון בשנה האחרונה מעדיפים דירות גדולות בנות 6-7 חדרים. רוכשים שרכשו דירה בפרויקט בשנה האחרונה ציינו במפורש את גודל הדירה כשיקול המרכזי לרכישה.

אביסרור בנרקיסים ראשון לציון  אביסרור משה ובניו S A  צילום אוויר

אפקט הקורונה עדיין מורגש בשוק הנדל"ן בראשון לציון. מסקר שערכה חברת אלדר שיווק נדל"ן בקרב רוכשי הדירות בראשון לציון בשנה האחרונה, עולה כי יותר מ-25% מהם מעדיפים דירות חדשות גדולות במיוחד בנות 6 ו-7 חדרים.

למכירה דירות 6 חדרים בראשון לציון - בראש טבלת החיפושים

לפי נתוני חברת Y-ZER מבית יד 2, בשנה האחרונה היו כ-350 אלף חיפושים באתר לדירות 6 חדרים ויותר בראשון לציון, שהיוו כ-22% מכלל חיפושי הדירות בעיר. כמות החיפושים לדירות אלה נמצאת במגמת עלייה של כ-4% במהלך חצי השנה האחרונה.

דירות 4 חדרים מהוות 29% מהחיפושים באתר, דירות 5 חדרים למכירה בראשון לציון תפסו נתח של 23.5% מעוגת הביקושים, ודירות 3 חדרים עם נתח של כ-20%. עוד לפי הנתונים, התשואה משכירות של דירות 6-7 חדרים בראשון לציון עומדת על 3-3.1% בהתאמה.

למה קשה למצוא דירות חדשות גדולות בפרוייקטים חדשים בראשון לציון? 

למרות הביקוש, ניתוח נתוני התחלות הבנייה של הלמ"ס בראשון לציון מראים, כי כמות הבנייה של דירות 6 חדרים ויותר נמוכה יחסית במחצית הראשונה של 2021 – רק 64 דירות כאלה החלו להיבנות, וזאת לעומת כמות גדולה בהרבה בשנים האחרונות בעשור האחרון. לדוגמא, ב-2018 החלו להיבנות 137 דירות 6 חדרים ויותר, ב-2015 נבנו 195 דירות וב-2011 החלו להיבנות 291 דירות כאלה.

עוד באתר השכונות החדשות של ראשון לציון - שכונת הנוריות במסגרת מחיר מופחת יוצאת לדרך

לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת אביסרור משה ובניו הבונה את "אביסרור בנרקיסים" בראשון לציון, "אנו עדים לשינוי בהעדפות הרוכשים בפרויקט שאנו משווקים בראשון לציון – רוכשים שרכשו דירה בפרויקט בשנה האחרונה ציינו במפורש את גודל הדירה כשיקול המרכזי לרכישה, וכן רצון לחדר לעבודה מהבית או חדר משחקים לילדים. שיקולים נוספים שצוינו הם הנגישות הטובה שהפרויקט מציע ומיקומו האסטרטגי בקרבת עורקי תחבורה ראשיים ואמצעי תחבורה מגוונים, וכמובן הפארק הירוק הענק שנבנה בסמיכות לפרויקט. אנו סבורים כי מגמת הביקוש לדירות גדולות תלווה את השוק גם בשנה-שנתיים הקרובות".

דירות למכירה בשכונת הנרקיסים בראשון לציון 

חברת אביסרור משה ובניו מקימה את פרויקט "אביסרור בנרקיסים" בשכונת נרקיסים החדשה במזרח ראשון לציון הנבנית על שטח בסיס צריפין שהתפנה. הפרויקט כולל שלושה בניינים בני 18 קומות ובהם 207 יחידות דיור חדשות. בניית הפרויקט בעיצומה וכבר נמכרו למעלה מ-90% מהדירות, נותרו דירות אחרונות בנות 6 ו-5 חדרים ופנטהאוזים.

הפרויקט שתכנן משרד רן בלנדר אדריכלות ובינוי ערים כולל גם

  • מעליות מפוארות
  • לובי כפול ושטחים משותפים נוספים לרווחת הדיירים.
  • הוא קרוב לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 431, כביש 44, כביש 6 וכן לתחנת הרכבת.
  • שכונת "נרקיסים" בראשון לציון תכלול כ-4,000 יחידות דיור, 29 אלף מ"ר לשטחי מסחר ו-56 מ"ר לתעסוקה, בתי ספר ושטחים ירוקים. לצד מבני המגורים יוקם פארק מטרופוליני גדול שיהיה משותף לבאר יעקב וראשון לציון.

לדברי רוני כהן, מנכ"ל אלדר שיווק נדל"ן, "הקורונה שינתה את דפוסי הצריכה של משפחות ומשפרי דיור בישראל – השהייה הממושכת בבתים בשלושה סגרים ומגבלות התנועה וההתקהלות, חידדו בקרב הציבור את החשיבות של מרחב מחיה ראוי ביחידת המגורים והביאו לגידול משמעותי בביקוש של דירות גדולות ומרווחות, כאלה הכוללות חדר עבודה ייעודי או חדר משחקים, דירות עם מרפסת גדולה מאוד וחללים משותפים מרווחים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה