התחדשות עירונית בקריית עקרון: אושרה תכנית הבנייה בשני מתחמים סמוך לרחוב הרצל

$(function(){})

תכנית ההתחדשות בדבר שני המתחמים בסמוך לרחוב הרצל בקריית עקרון קיבלו אישור והועברו לוועדה המחוזית. מהווים סנונית ראשונה במסגרת הרחבת היישוב והתחדשותו. אלו המתחמים שעברו לאישור.

רחוב הרצל קריית עקרון צילום מתוך מפות גוגל

שלב נוסף בדרך להתחדשות עירונית – אושרה תכנית ההתחדשות של קריית עקרון 

קריית עקרון מתקדמת להתחדשות לאחר שבתחילת השבוע התבשרה המועצה כי תכנית ההתחדשות בדבר שני המתחמים בסמוך לרחוב הרצל קיבלו אישור והועברו לוועדה המחוזית.

התקדמות נוספת אל עבר תכנית ההתחדשות העירונית בקריית עקרון, ביום ראשון אישרה ועדת זמורה, המרחבית, את תכנית ההתחדשות בשני מתחמים בעיר:

פרויקט בפינת הרחובות ויצמן והרצל
ופרויקט הבנייה לזוגות הצעירים בסמוך לרחוב הרצל

מדובר בפרויקטים חשובים אשר אמורים להשפיע משמעותית על היישוב וכן להוות סנונית ראשונה במסגרת הרחבת היישוב והתחדשותו.

כיצד תשפיע הבנייה החדשה על קריית עקרון? 

במסגרת התוכנית תשופר משמעותית איכות החיים של התושבים הוותיקים ברחוב וכן יינתן מענה לזוגות הצעירים: במסגרת העבודות המבנים מתוכננים לקום על מרכז מסחרי חדש ומשודרג שימנף את הפעילות העסקית בעיר, יוקמו גני ילדים חדשים, יורחבו הכבישים, ישודרגו התשתיות והסדרי התנועה ישופרו, זאת בהמשך לכך שהדיירים הוותיקים ישדרגו משמעותית את הדירות הקיימות ויקבלו דירה במבנה חדש עם מעלית, חדר נוסף ומרפסת.

צוות חברתי מיוחד מטעם המועצה, מלווה את הדיירים לאורך השנה האחרונה ומנגיש להם את המידע בנוגע לפרויקט ובנוגע להתקדמותו. דיירי עמידר או דיירים ותיקים, המתגוררים בפרויקטים הקיימים, שלא ירצו לחכות לבינוי הפרויקט יקבלו את הזכות לבחור דירת קבע אחרת למגורים.

השלב הבא להתקדמות הפרויקט יהיה הגשתו לוועדה המחוזית ורק לאחר אישורו בוועדה יוכלו הדיירים ביחד עם המועצה להתקדם לשלב גיוס היזם.

ראש המועצה, חובב צברי הגיב להחלטה בפנייה לתושבים בפייסבוק: "ריצת מרתון ארוכה דורשת הרבה הכנות אך לאחר הזינוק, ייקח כמה שייקח, בסוף נגיע לקו הגמר – כולי אמונה כי תכנית ההתחדשות הזו היא סנונית ראשונה בדרך להרחבת היישוב, חיזוקו והתחדשותו, אני מתעקש על המשך צמיחתו של היישוב לצד בנייה חדשה והתחדשות עירונית, תוך חיזוק ושיפור השכונות הוותיקות ושדרוג התשתיות ברחבי היישוב כולו."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה