זינוק של 20% ברכישות דירות בקרב משקיעים ברחובות, ראשון לציון ויבנה

$(function(){})

בעקבות הצגת התוכנית הממשלתית לדיור שפורסמה ובמסגרתה הוכרז על העלאת מס הרכישה על דירה שנייה מ-5% ל-8%, חל זינוק חד במס' העסקאות של רכישת דירות בקרב משקיעים ב ברחובות, ראשון לציון ויבנה, כך עפ"י נתונים של חברת אלדר שיווק נדל"ן המשווקת כ-99 הפרויקטים בפריסה ארצית.

יורם אביסרור- סמנכל שיווק ומכירות אביסרור משה ובניו קרדיט יחצ

זינוק של 20% ברכישות דירות בקרב משקיעים בערי השפלה

המשקיעים מסתערים על דירות

זינוק של 20% ברכישות דירות בקרב משקיעים בראשון לציון, רחובות ויבנה בעקבות ההכרזה על העלאת מס הרכישה על דירה שנייה ל 8% כך עפ"י נתוני של אלדר שיווק נדל"ן. 

מס רכישה קיים על דירה שנייה = 5%

לפי תיקון החקיקה מס רכישה דירה שנייה החדש יעלה ל-8% 

בעקבות הצגת התוכנית הממשלתית לדיור שפורסמה במסגרתה הכריזו על העלאת מס הרכישה על דירה שנייה מ-5% ל-8%, חל זינוק חד במס' העסקאות של רכישת דירות בקרב משקיעים בערי השפלה ראשון לציון, רחובות ויבנה, כך עפ"י נתונים של חברת אלדר שיווק נדל"ן המשווקת כ-99 הפרויקטים בפריסה ארצית. 

לדברי רוני כהן, מנכ"ל אלדר שיווק נדל"ן, "העלייה בביקושים לרכישת דירות מצד משקיעים מורגשת כבר מספר ימים מאז שהתחילו להעריך בשוק שמס הרכישה יעלה בחזרה ל-8%. אחרי ההכרזה על תוכנית הדיור הממשלתית אתמול והערכות שהעלאת המס תאושר תוך 10 ימים, אנחנו רואים תנועה ערה בעשרות משרדי המכירות שאנחנו מפעילים ברחבי הארץ, גם מצד משקיעים שכבר החלו בתהליך ורוצים לסגור את העסקה וגם מצד משקיעים חדשים - אני מעריך שצפוי זינוק של לפחות 30% ברכישת משקיעים בימים בקרובים כך שכל רוכש רביעי יהיה משקיע".

יורם אביסרור סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת אביסרור הבונה בראשון לציון, רחובות ויבנה, מוסיף כי " מסוף השבוע שעבר יש התעוררות במשרדי המכירות שלנו - משקיעים ממהרים לקדם חוזים לחתימה ומשקיעים שהתלבטו מיהרו לסגור עסקה. מאתמול נחתמו מספר הסכמי בזק , המשקיעים לא מוכנים לספוג תשלום שיכול להסתכם במאות אלפי שקלים. גם בעבר לפני שכחלון העלה את מס הרכישה ראינו נהירה של משקיעים לקנות דירות" .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה