טופס 4 בפרויקט קריית האמנים בראשון לציון במגדל השישי מתוך 14 שייבנו במקום.

$(function(){})

פרויקט בינוי פינוי דוניץ בקריית האמנים של חברת אחים דוניץ צילום דוניץ

חברת אחים דוניץ קיבלה טופס 4 למגדל השישי בפרויקט קריית האמנים בראשון  

חדשות טובות לרוכשי הדירות והדיירים הותיקים בפרויקט קריית האמנים בראשון לציון.

חברת אחים דוניץ קיבלה טופס 4 (אישור אכלוס) למגדל השישי בפרויקט דוניץ בקריית האמנים שהיא בונה בראשון לציון. בפרויקט מתוכננים 14 מגדלים הכוללים כ-1,400 יח"ד. חמשת המגדלים הראשונים כבר מאוכלסים, וכעת מתחיל האכלוס של המגדל השישי. כיום משווקת החברה את המגדל השביעי המתנשא לגובה של 27 קומות עם 106 דירות. תמהיל הדירות כולל דירות קטנות בנות 3 חדרים דירות 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים.

קודם בונים אחר כך הורסים 

פרויקט קריית האמנים הוא אחד הפרויקטים הגדולים מסוג בינוי פינוי – הפרויקט הראשון בארץ מסוגו. במסגרת המודל הזה קודם בונים את המגדל החדש, אחר כך מעבירים אליו את הדיירים מהבניין הישן, ורק לאחר מכן הורסים את הישן.

כך הדיירים לא צריכים לעבור פעמיים, הם עוברים מיד לדירה בבניין החדש בשכונה וזו כבר דירתם הקבועה. במסגרת הפרויקט ייהרסו חמישה בנייני רכבת ישנים ומספר בניינים נמוכים הכוללים 276 יח"ד, ובמקומם ייבנו 14 מגדלים חדשים ומפוארים בני 19-31 קומות, הכוללים בין היתר חניונים תת קרקעיים, לובי יוקרתי, שלוש מעליות חדישות ועוד. על התכנון מופקד משרד פייגין אדריכלים.

פארק ירוק חדש בראשון לציון 

בתחילת השנה ביצעה דוניץ את ההריסה הרביעית בפרויקט, במסגרתה נהרסו 3 בנייני רכבת בני 2-3 קומות הכוללים 28 דירות. על השטח שפונה עתידה עיריית ראשון לציון להקים פארק ירוק בשטח של מעל 7 דונם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה