כולם חושבים שזה בניין חדש... הסתיים פרויקט ZEN-NES בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('6c4a62f7-ef92-4acb-b0fa-b10f6a5437ee','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,47326,'Image','');})

רק הדירה לדוגמה טרם נמכרה בפרוייקט פינוי בינוי בנס ציונה ברחוב הבנים 109 בפרויקט תמ"א 38 בנס ציונה, המתאפיין בסגנון עיצובי מיוחד מעולמות התוכן של פילוסופיית הזן

פרויקט הבנים 109 נס ציונה – ZEN-NES

בחודש אפריל 2020 הסתיימה בנייתו של בנין הבוטיק ZEN NES שנמצא ברחוב הבנים 109 בנס ציונה. חברת י.ב.ניר יזמות ובניה היא זאת שיזמה ובנתה את הבניין ברמה גבוהה ככל שניתן לבקש בפרויקט מסוג תמ"א 38.

אין ספק כי 12 דיירי הבניין הישן התחדשו ושידרגו לעצמם את דירתם בצורה בלתי רגילה.  כל דירה קיבלה מרפסת שמש גדולה, חדר ממ"ד ומסתור כביסה. ברמת הבניין כל המבנה שודרג והוחלפו בו כל התשתיות.

ואכן, בכתבה שערכנו ב"כל נס ציונה" בשעתו, שפעו הדיירים שבחים לחברה היזמית, למנהלה איתי פיינברג וכמובן לתמורה שקיבלו..

 ולא אחת קורה שאורחים שמגיעים לבניין וסתם עוברי אורח שעוברים בסמוך לבניין, לא מצליחים בכלל להבין שזה פרויקט חיזוק, כולם חושבים זה בניין חדש...

דירה אחרונה למכירה בבניין תמ"א 38  בנס ציונה 

10 הדירות החדשות בקומות 4-6 נמכרו כולן למעט הדירה לדוגמא שאותה בחרה י.ב.ניר לשווק רק לאחר סיום בניית הפרויקט.  האמן הבינלאומי צביקה חורש שהיה אחראי על עיצוב השטחים הציבוריים בבניין, הוא גם זה שעיצב את הדירה לדוגמא בת ה-5 חדרים בקומה הרביעית. מביקור קצר בדירה ניתן לראות שהדירה מעוצבת ומושקעת.

"יותר חדש ממתחדש!"

על המוטו התכנוני של המעצב צביק'ה חורש

היזמים לא עשו לעצמם חיים קלים, יש לומר, כששכרו לתכנון הפרוייקט את המעצב הנס ציוני אף הוא, צביק'ה חורש וזאת כי הוא פדנט ומקצוען, והוא, לפחות להתרשמותי, ייקר להם את הפרוייקט בדרישות שהציב  (גם אם יפצו על כך במחירי המכירה)

צביק'ה הציב לעצמו יעד ראשוני לפיו המבנה ייראה "יותר חדש מאשר מתחדש". ואכן, אם תעברו לצידו, תוכלו בהחלט לחשוב כי זהו בניין חדש ולא מתחדש. החל בעיצוב החיצוני ההיקפי המרשים, הכולל הסתרת מרפסות השרות של הקומות המקוריות, רמת החומרים ומראה המדרגות והחללים המשותפים וכלה בעיצוב הכניסה והלובי הגדול, הרבה יותר מהמובטח, אותו התעקש לעצב כחלל גדול, מסביר פנים ומקבל, שישרה תחושה יוקרתית ונעימה כבר בכניסה לבניין. כשהכל ברוח תפיסתו ההוליסטית - כולל עיצוב באבן טבעית, עץ וצמחייה (ראו בהדמיה), מה שמצדיק את שם הפרוייקט zen nes .

 למעשה הם הוסיפו לשטח הלובי כשליש מעבר לגודל המקורי וכשאתה מביט בו ועל המדרגות הייחודיות ועיצובן, אכן רואים כבר עתה כי לא חסכו כאן בהשקעה...

כל הכבוד!

 

ארכיון

 

המתכנן צביק'ה חורש ומנהל הפרוייקטים איתי, במרפסת הפנטהאוז על רקע הנוף הבלתי מופרע במזרח

 

בתמונה הכניסה לבניין ברחוב הבנים 109 נס ציונה 

צילום עצמי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה