"לוינשטין בנחלה" בראשון לציון: רוכשי הדירות יתכננו את דירתם בהתאם לצורכי המשפחה

$(function(){})

תכנון דירה מותאם קורונה. בעקבות משבר הקורונה קבוצת לוינשטין מאפשרת לרוכשי הדירות בפרויקט "לוינשטין בנחלה" בראשון לציון לתכנן את דירתם בהתאם לצורכי המשפחה. כל מה שרציתם לדעת על הפרויקט ומחירי הדירות

לוינשטין בנחלה של קבוצת לוינשטין קרדיט olin

תכנון דירה מותאם קורונה

בעקבות משבר הקורונה החליטה קבוצת לוינשטין לאפשר לרוכשי הדירות בפרויקט החדש של החברה בראשון לציון , לתכנן בעצמם את הדירה .כל רוכש יוכל לקבל את הדירה כ"מעטפת " והוא יחליט בעצמו איך לתכנן את הדירה, כמה חדרים הוא רוצה, מה גודל כל חלל בבית וכו'.

כיצד משפיע משבר הקורונה על תנכון החלל הפנימי של הדירה 

"בחודשים האחרונים, לאור משבר הקורונה שאילץ את כל בני המשפחה להישאר זמן רב בבתים , עלה הצורך בהקצאת פינה בבית לכל אחד מדרי הבית: ילדים, בני נוער ובוגרים. מסביר אורי פליישמן סמנכ"ל שיווק ומכירות של קבוצת לוינשטין. "משפחות רבות נתקלו בקשיים לספק פרטיות לכולם, אי לכך החלטנו לאפשר לכל רוכש דירה לתכנן את הדירה בהתאם לצרכי המשפחה, להחליט כמה חדרים הוא צריך בדירה ומה גודל כל חלל, אם הם צריכים חדר עבודה או שמא חדר משחקים לילדים כל אחד יתאים לעצמו את הדירה . "

עוד על פרוייקטים לבניה בראשון לציון - לחצו כאן 

פרויקט " לוינשטין בנחלה" כולל שני מגדלים בני 19-20 קומות ובהם 135 דירות בסך הכול. מתוכן, 108 דירות משווקות במסגרת תוכנית מחיר למשתכן ו-27 דירות יימכרו בשוק החופשי. לפרויקט קיים כבר היתר בנייה והעבודות בעיצומן .

למה לרכשו דירה חדשה בשכונת נחלת יהודה 

שכונת נחלת יהודה ממוקמת בצפון מזרח ראשון לציון בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ובסמיכות למוקדי תעסוקה ובידור. השכונה מבוקשת מאוד למגורים בקרב משפרי דיור ותיקים ומקומיים מחתך סוציו אקונומי גבוה . בסמוך לשכונה ישנו מתחם בילוי ופנאי הכולל מגוון מועדונים, בתי קפה ומסעדות יוקרה.

במרחק של כחמש דקות נסיעה ממנה ממוקמת תחנת הרכבת החדשה של ראשון לציון, ממנה ניתן להגיע בתוך כמה דקות לתל אביב, בנוסף, השכונה קרובה לכבישים ראשיים ומרכזיים המספקים גישה למקומות עבודה ותעסוקה בערים הסמוכות לראשון לציון. עם אלה נמנים כביש 4 בגבולה המערבי של השכונה, כביש מכבית בגבולה המזרחי של השכונה, כביש 44, כביש 1 והנתיב המהיר לתל אביב.

מחירי הדירות בפרויקט "לוינשטין בנחלה"

דירות בשטח של 106 מ״ר בקומות העליונות 2.52 מיליון שקלים.

דירות בשטח של 134 מ״ר בקומות עליונות החל מ 2.965 מיליון שקלים.

דירות בשטח של 146 מ״ר החל 3.16 מיליון שקלים.

זירת הנדלן באתר נס ציונה נט, אתר המקומון כל נס ציונה. סיקור מחירי הדיור באזור השפלה, דירות חדשות מקבלן בראשון לציון, נס ציונה ורחובות. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה