מה חדש בנדל"ן בנס ציונה?

$(function(){})

טור חדש עם : יעקב קורץ (קורצי) שיביע דעה על מגמות, התפתחויות ותהליכים בזירת הנדל"ן הנס ציונית כל חדשות דירות למכירה בנס ציונה דירות להשכרה בזירת הנדלן של המקומון נס ציונה נט

פרטי

 

העולם באי ודאות, אנחנו במשבר, משבר זה גם הזדמנות.......

הנדל"ן נחשב לדבר היציב ביותר בעיתות משבר וכמו בכל מצב של אי ודאות נראה הנדלן כדבר הבטוח ביותר.

כמה עולה דירה בנס ציונה מחירי הדיור 

מה קורה למחיר הדירות בנס ציונה ? אני אנסה לענות על השאלה הזו ללא ניבוי פני העתיד. יש בעיר לא מעט עסקאות יד שניה בייחוד בשכונות החדשות של העיר, תוכניות של תושבים לשפור דיור התממשו בחודשים האחרונים וכן היו מעברים מדירות 4 חדרים ל-5 חדרים ומדירות לבתים פרטיים או דירות גן. בנוסף,\ גם לא מעט רכישות על ידי תושבים מערים אחרות שהחליטו כבר מזמן לעבור לגור בנס ציונה. רמת המחירים לא השתנתה ואין השפעת קורונה על מחירי הדירות בנס ציונה.

פרויקטים לבניה בנס ציונה 

עסקאות של דירות חדשות כמעט ואין משום שמעט בנינים נבנים בעיר בשנה שנתיים האחרונות, בנין אחד בארגמן, אף לא בנין אחד בסביוני נצר, 4-5 בנינים של תמ"א והמחירים בהם גבוהים, את השיא שובר הבניין האחרון שנבנה ברחוב המעפילים 3.3-3.5 מיליון שקל לדירה, במחיר דירה שם ניתן למצוא דופלקס בגבעת התור ומליבו או דירת גן גדולה בוואלי.

דירות להשכרה בנס ציונה 

שוק השכירות דווקא כן השתנה ואם בשנים האחרונות היה קשה למצוא דירה להשכרה בעיר, עכשיו ישנן לא מעט דירות להשכרה, הדבר נובע בין היתר מחזרת צעירים לגור בבית ההורים כדי לחסוך בהוצאות במקום לגור בדירה שכורה.

מה צפוי בתחום מחירי הדירות בנס ציונה

לסיכום, מחירי הדירות בנס ציונה אינם מושפעים מהקורונה. הזדמנויות ישנן דווקא באיזורים אחרים בארץ, איזורים בהם יש הרבה דירות של משקיעים שייתכן וירצו לממש את ההשקעה כדי להחזיר הלוואות ולהקטין סיכונים – באר שבע, לוד, חיפה והקריות הם איזורים שבהם יש הרבה דירות של משקיעים ושם יש ירידת מחירים קטנה של אחוזים בודדים, ירידת מחירים ניתן לראות גם במרכז ובדרום תל אביב באיזורים שבהם היו וישנם הרבה צעירים שגרים בשכר דירה.

בחודשים האחרונים, ולכך אקדיש טור נפרד בקרוב, מתחילים לראות התקדמות בכל הקשור להתחדשות עירונית.

(אין לראות בכתוב המלצה לקניה או מכירה בתחום הנדלן)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה