מחיר למשתכן בראשון לציון : 108 זוכי מחיר פרויקט "לוינשטין בנחלה" בחרו דירות

$(function(){setImageBanner('95e390c8-3a35-49ce-9b13-0fbb3ad6847e','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,47326,'Image','');})

במשרד השיכון אמנם החליטו לבטל את המשך פרויקט מחיר למשתכן אולם מי שכבר נרשם וזכה בדירה בהחלט יכול להרגיש בר מזל . השבוע נערכה הגרלת הדירות בין הזוכים בפרויקט "לוינשטין בנחלה" בראשון לציון

מה חדש בתכינת מחיר למשתכן בראשון לציון 

קבוצת לוינשטין קיימה כנס דיירים בפרויקט "לוינשטין בנחלה" בראשל"צ והציגה לזוכים את הפרויקט. נציין כי לפרויקט קיים היתר בניה והעבודות כבר בעיצומן. 

בראשון לציון מספר מוקדים של פרוייקט מחיר למשתכן . בשכונת הנרקיסים הנבנית על אדמות בסיס צריפין במזרח ראשון לציון . בשבוע שעבר התקיים טקס מסירת מפתח לדירה לזוכים בפרויקט יוניק טופ בראשון לציון בשכונת נחלת יהודה 

על פי אתר מדלן מחיר ממוצע של דירה בראשון לציון עומד על ‏1,646,392 שח , מחיר דירה להשכרה בראשון לציון 
‏5,000 שקל ובכל רגע נתון יש היצע של למעלה מ 1000 דירות למכירה בעיר היין , השכנה של נס ציונה מצפון. 

שני מגדלים ורוכשים מהשוק החופשי 

קבוצת לוינשטין קיימה כנס דיירים בפרויקט "לוינשטין בנחלה" בשכונת נחלת יהודה בראשון לציון, המשלב דירות מחיר למשתכן ודירות לשוק החופשי. החברה אירחה את זוכי מחיר למשתכן לצורך בחירת הדירות והציגה להם את הפרויקט ואת התוכניות המפורטות.

פרויקט "לוינשטין בנחלה" כולל שני מגדלים בני 19-20 קומות ובהם 135 דירות בסך הכל. מתוכן, 108 דירות ישווקו במסגרת תוכנית מחיר למשתכן ו-27 דירות יימכרו בשוק החופשי. לפרויקט קיים כבר היתר בנייה והעבודות בעיצומן . בקרוב תחל החברה גם בשיווק הדירות לשוק החופשי.

שכונת נחלת יהודה ממוקמת בצפון מזרח ראשון לציון  ( על אם הדרך לבית דגן ותל אביב  , סמוך למכון וולקני ) בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ובסמיכות למוקדי תעסוקה ובידור. השכונה מבוקשת מאוד למגורים בקרב משפרי דיור ותיקים ומקומיים מחתך סוציו אקונומי גבוה .

צילום עצמי

תחבורה מהירה לתל אביב ותחנת רכבת חדשה 

בסמוך לשכונה ישנו מתחם בילוי ופנאי הכולל מגוון מועדונים, בתי קפה ומסעדות יוקרה. במרחק של כחמש דקות נסיעה ממנה ממוקמת תחנת הרכבת החדשה של ראשון לציון, ממנה ניתן להגיע בתוך כמה דקות לתל אביב, בנוסף, השכונה קרובה לכבישים ראשיים ומרכזיים המספקים גישה למקומות עבודה ותעסוקה בערים הסמוכות לראשון לציון. עם אלה נמנים כביש 4 בגבולה המערבי של השכונה, כביש מכבית בגבולה המזרחי של השכונה, כביש 44, כביש 1 והנתיב המהיר לתל אביב.


לדברי אורי פליישמן, סמנכ"ל שיווק קבוצת לוינשטין, "שמחנו להזמין את זוכי מחיר למשתכן לבחור את הדירות, ובטוחים כי כל משפחה תמצא את הדירה המתאימה לה בפרויקט. ההחלטה לקחת חלק בתוכנית מחיר למשתכן הייתה אסטרטגיה עסקית, שלנו כגיוון לסל המוצרים של קבוצת לוינשטין, ואנו נמשיך לקחת חלק בבניית הארץ ובמתן מענה למצוקת הדיור. הפרויקט מציע סביבת מגורים איכותית בלב אזורי ביקוש, אנו צופים ביקושים גבוהים גם בקרב הרוכשים בשוק החופשי בפרויקט ובקרוב נוציא את הדירות לשיווק".

צפו בוידאו נחלת יהודה החדשה ממעוף הציפור 

-

זירת הנדלן של ערי השפלה באתר האינטרנט של המקומון נס ציונה נט דירות למכירה ברחובות ראשון לציון פרויקטים לבנייה פינוי בינוי מחירי הדיור נס ציונה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה