נס ציונה דירה במיליון שקל ? אין דבר כזה

$(function(){})

יש לכם מליון שקל והחלטתם לחפש דירה בנס ציונה . עדיף שתנסו בערים הסמוכות . ברחובות ובבאר יעקב השכנות עדיין ניתן למצוא דירות להשקעה ודירות למגורים במחיר עגול של 1 מיליון

לא כאן ! דירות מיליון שקלים אפשר למצוא באזורים הוותיקים של באר יעקב


לא מעט דירות בתוכנית מחיר למשתכן נמכרו לזכאים ברחבי הארץ במחיר סביב מיליון שקלים. בפריפריה בהרבה פחות. יצאנו לבדוק במחשבון מיסוי נדלן רשות המיסים האם ניתן עדיין למצוא דירות במחיר מיליון שח ברחובות באר יעקב ונס ציונה.

בנס ציונה , כצפוי , לא מצאנו דירה סביב מליון שח אפילו לא קרוב. המחיר הנמוך ביותר בחצי השנה האחרונה לדירת מגורים הייתה עסקת דירה למכירה בנס ציונה ברחוב רחבעם זאבי בשטח שטח ארנונה 38 בת 2 חדרים בבניין שנבנה בשנת 1970 במחיר מוצהר של 1,400,000 שח.

רחובות באר יעקב דירות להשקעה 

אז בנס ציונה אין דירה במחיר מיליון שח , אפילו לא קרוב. יצאנו לבאר יעקב ורחובות השכנות לבדוק מה קורה שם ולא התאכזבנו .  רחובות דירות במיליון שקל יש אבל צריך לחפש.

מאז תחילת השנה נחתמו ברחובות לא פחות מ 3 עסקאות למכירת דירות בסכום זה. מדובר בבניינים אשר ככל הנראה מיועדים לפינוי בינוי בשלב כלשהו. מדובר באזורים כמו רחוב קלמן גבריאלוב בקרית משה או רחוב העלייה סמוך לרחוב הרב דוד. 

מדובר בבניינים שנבנו בתחילת ואמצע שנות השמונים בני 4 קומות בדרך כלל. המיקום והגודל מתאים ללא ספק לרכישה בתור דירה להשקעה גם בימים של חוסר ודאות כלכלית.

באר יעקב מציגה דירה במיליון שח 5 דקות מנס ציונה

על שטח ארנונה של 52 מטר רבוע שני חדשים קומה שלישית מתוך 4 בבניין שנבנה בשנת 1952 נמכרה בחודש מאי דירה בבאר יעקב במחיר עגול של מיליון שח ברחוב מאיר בעל הנס . יותר מוקדם השנה נמכרה דירת מגורים בבית קומות ברחוב אליהו 10 דירת 3 חדרים בבאר יעקב במחיר מוצהר של 890,691 .

דירות במחיר נמוך ליד נס ציונה קיימות וקורצות למשקיעים וזוגות צעירים. המשימה היא בעיקר לחפש או להיעזר במתווך דירות בבאר יעקב או מתווכים בנס ציונה. המציאות במקרה הזה לא תמיד נמצאות מתחת לפנס.

בצילום : שכונות חדשות בבאר יעקב המחירים גבוהים בהרבה ממליון שח. המחירים הנמוכים נשארו נחלת האזורים הוותיקים בעיר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה