רוצים לקנות דירה נוספת ? טיפים לרכישת דירה

$(function(){})

כיצד מתכננים רכישת דירה להשקעה, מתכננים את התקציב ונערכים בהיבטי המיסוי והצד המשפטי על מנת לייצר תשואה מקסימלית ותהליך רכישה שישתלם לכם לאורך זמן . כתב יעקב קורץ (קורצי)

צילום עצמי

ישבתם בבית בחגים וחשבתם מה לעשות עם החסכונות שלכם ?

אחרי שבחנתם את כל הכתבות שדיברו על כדאיות השקעה ובמה להשקיע בוודאי שחשבתם על השקעה בנדל"ן וכמובן שהדבר הראשון והכי נכון זה לרכוש דירה או דירה נוספת.

מה עושים כדי להתחיל בתהליך רכישת דירה להשקעה?

הנושא מורכב ומסובך ומכיל שינויים רבים מעת לעת בכל מיני מרכיבים: מיסוי, ביקושים, מחירים משתנים מעת לעת. גם אם קניתם דירה לפני כמה שנים תגלו שיש שינויים במיסוי, במחירים, באזורי הביקוש ובמשתנים נוספים. לכן דרוש ליווי של אנשי מקצוע בכל התחומים הקשורים לרכישת דירה.

חשוב לזכור- דירה היא הרכישה הגדולה ביותר של רב בני האדם ולכן יש להיעזר בכמה שיותר אנשי מקצוע.

1. המצב הפיננסי :

קודם כל צריך לבדוק את התקציב שכולל כסף פנוי, השקעות אחרות שניתן להפנות לעניין, קרנות השתלמות וחסכונות, מצב המשכנתא וכסף שעתיד להגיע ממקורות שונים: "פיצויים, "דוד מאמריקה" ועוד. שלב ראשון: לקבוע פגישה עם יועץ משכנתאות פרטי, לא פקיד משכנתאות בנקאי שמטרתו הפוכה משלכם והוא מעונין למכור לכם ביוקר.

יועץ המשכנתאות זה מקצוע חדש שנוצר ובעצם משיג בעבור הלקוח את התנאים הטובים ביותר בלקיחת משכנתא מול בנקים, חברות ביטוח ומקורות נוספים, יועץ משכנתאות טוב יכול לחסוך ללקוח מאות אלפי שקלים.

2. ליווי נדל"ני:

איש המקצוע שילווה אתכם לאורך כל הדרך. הוא יועץ הנדל"ן המקצועי – מישהו שעובד בזה, לא יספיק חבר או מישהו שקנה דירה בהצלחה מרובה. צריך איש מקצוע !!!. לאחר ההבנה של היכולות הפיננסיות צריך להגיע לאיש מקצוע נוסף והוא יועץ נדל"ן, בעבר קראו לו מתווך, האיש מהשכונה ומהרחוב הראשי שמכיר את כל בעלי הדירות.

יועץ הנדל"ן של היום עובד בזה 24/7, מכיר את כל מה שקורה בשוק הדירות, מכיר את אזורי הביקוש בערים וברחבי הארץ, יועץ הנדל"ן יודע בדרך כלל היכן כדאי לקנות, יודע מה המחירים, מתמצא באחוזי התשואה על הנכס, יש לו גם יכולת למצוא שוכרים ולזהות את מחירי השכירות בכל אזור בארץ. יועץ הנדל"ן של היום נעזר בטכנולוגיות חדשות, משתמש באפליקציות ומקורות מידע שאינם זמינים לכל הציבור ויכול למצוא דירות שאינן מפורסמות בשום מקום.

אותו יועץ נדל"ן, רצוי שיהיה מאחד הארגונים הארציים כמו: KELLER WILLIAMS או רימקס או אנגלו סקסון ואז הוא מקושר ליועצים נוספים בערים שונות בארץ ויכול לבצע בעבורכם פעולות בערים אחרות.

3. ליווי משפטי :

עורך הדין שהוא חובה בכל עסקת נדל"ן, בוודאי לכל אחד מכם יש במשפחה ובחברים עורך דין ותיק או חדש שבטח תרצו להיעזר בו – אז זהו - שלא !!! חובה לשכור שרות של עורך דין שאינו בן משפחה, חבר, מכר או שכן טוב.

צריך לשכור את שירותיו המקצועיים של עורך דין לענייני נדל"ן והיום ניתן למצוא אפילו נישה נוספת שנקראת עורך דין לענייני מקרקעין המתמחה ברכישת דירות. עורך דין שזה לא מקצועו ואין לו ניסיון במכר דירות ביום יום יכול לגרום לכם נזק גדול מאוד.

4. מיסוי יכול להיות הוצאה גדולה ומיותרת:

איש מקצוע נוסף שבמידה ויש לכם יותר מדירה אחת, יש לכם עסק, יש ירושה טובה ..... יועץ מס שייתן לכם המלצה איך לרכוש ולרשום את הדירה. במקרים מסוימים יכולה להיות שומת מס גדולה מאוד או קטנה מאוד, יועץ מס מקצועי יכול לחסוך לכם הרבה כסף בעבורכם ולא לטובת קופת המדינה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה