אוטובוס הנהגות תנועות הנוער במסע בחברה הישראלית- "התקווה בת שנות 2000"

$(function(){setImageBanner('79cdcb3e-c507-47f3-91fd-a687b3e3ce73','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,49004,'Image','');})

בין יום השואה לימי הזיכרון והעצמאות: אוטובוס הנהגות תנועות הנוער במסע בחברה הישראלית- "התקווה בת שנות 2000". הכירו את המיזם החברתי בהובלת תנועות הנוער בישראל.

אוטובוס הנהגות תנועות הנוער במסע בחברה הישראלית התקווה בת שנות 2000 צילום יחצ מקור הנקודה

אוטובוס הנהגות תנועות הנוער במסע בחברה הישראלית- "התקווה בת שנות 2000"

מדינת ישראל עומדת בפתח יום העצמאות ה-75 להיווסדה בימים של משבר וקרע עמוק בחברה הישראלית. מזכ"לי תנועות הנוער החליטו שלא לעמוד מנגד - האוטובוס הלאומי, אוטובוס של הנהגות תנועות הנוער, ייצא למסע מאחד בחברה הישראלית בימים אלו שבין יום השואה לימי הזיכרון והעצמאות. מסע של קריאת השכמה לחברה הישראלית לחיזוק הברית הציונית והיכולת שלנו לפעול יחד בסימן "התקווה בת שנות 2000."

במסע ייפגשו הנהגות התנועה עם נציגות מובילה של חלקים שונים בחברה הישראלית ויקיימו שיח מעמיק בנושאים המהותיים שעל הפרק. בין היתר המסע יבקר במרכז מורשת גוש קטיף בניצן, מוזיאון "משואה לתקומה" ביד מרדכי, אצל משפחת די באפרת שמתאבלת על האם ובנותיה שנרצחו בפיגוע בבקעה, בהר הרצל ובמפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג בבית הנשיא בירושלים.

יוצאים על מסע האחדות הישראלית עצמאות 2023

המסע יתקיים בימים רביעי (היום) וחמישי השבוע ובימים ראשון ושני בשבוע הבא. במסגרתו ייפגשו הנהגות התנועה עם נציגות מובילה של חלקים שונים בחברה הישראלית ויבקרו בין היתר, אצל משפחת די באפרת, בהר הרצל, בבית הנשיא בירושלים, בבית בן גוריון, במרכז מורשת גוש קטיף, ובמוזיאון "משואה לתקומה" ביד מרדכי. המסע, בימים הלאומיים, מייצג את הקשר המיוחד לריבונותינו בארץ ישראל ומדגיש את המחיר המסוכן של חיים בחברה ישראלית מקוטבת המצויה בקרע עמוק.

עוד באתר  עצמאות 2023 בנס ציונה והאזור 

החברה הישראלית נמצאת בחודשים האחרונים באחד המשברים העמוקים מאז הקמת מדינת ישראל לפני 75 שנה. על הפרק עומדות שאלות קריטיות באשר לאופיה של המדינה והעתיד המשותף של החברה הישראלית. הקיטוב והמחלוקת בתוכנו מאתגרים את החברה הישראלית - ומזכ"לי תנועות הנוער בישראל החליטו שלא לעמוד מנגד.

תנועות הנוער מתאחדות באוטובוס  "התקווה בת שנות 2000"

אוטובוס משותף של הנהגות 12 תנועות הנוער ייצא למסע מאחד בחברה הישראלית בימים אלו שבין יום השואה ליום הזיכרון ויום העצמאות. המסע, שיעמוד בסימן "התקווה בת שנות 2000", מהווה אמירה משותפת של כלל התנועות לכך שאפשר וחובה להמשיך לפעול יחד. מסע של קריאת השכמה לחברה הישראלית שנמצאת בשעת חירום, ועליה להתעשת ולפעול יחד לחזק את הברית הציונית ואת היכולת שלנו להוביל יחד את החברה הישראלית.

הבחירה לצאת למסע בימים אלו מייצג את הקשר המיוחד לריבונותינו בארץ ישראל ומדגיש את המחיר המסוכן של חיים יהודיים ללא מסגרת ריבונית עצמאית. הוא מדגיש את ההכרה בזכות שניתנה לנו לחיות יחד במדינת יהודית ודמוקרטית ובאחריות הגדולה שמוטלת על כתפינו כתנועות נוער וכאומה אחת להמשך המפעל.

ימי המסע והפעילויות של תנועות הנוער

תנועות הנוער שלוקחות חלק במסע ההנהגות- הצופים, הנוער העובד והלומד, בני עקיבא, השומר הצעיר, עזרא, מכבי, האיחוד החקלאי, מחנות העולים, אריאל, הנוער הלאומי- בית"ר, נחשונים ותרבות.

מסע ההנהגות יתקיים בימים רביעי- חמישי (י"ח- י"ט ניסן, 19-20/04), ובימים ראשון ושני (ב'-ג' אייר, 23-24/04) יצטרפו לאוטובוס מזכ"לי התנועות.

רביעי- אזור המרכז, חמישי- אזור בית שמש, ראשון- אזור ניצן ויד מרדכי, שני- אפרת וירושלים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה