"דמסיה-Demacia" נבחרת הרובוטיקה של נס ציונה מסכמת עונה ומזמינה אתכם להצטרף

$(function(){setImageBanner('b855d5d7-b93b-4449-a40e-0d3ac5001ca3','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,49004,'Image','');})

על רובוטיקה בנס ציונה שמעתם?. כעת גם תוכלו להצטרף. את הפעילות השנה בחולפת מסכמים חברי הקבוצה רון פלג ואיתי צבר. צפו בווידאו המרתק וברובוטים שבונים בני הנוער בעיר. גאווה מקומית!

חבורה שכזאת חברי קבוצת דמסיה Demacia  נבחרת הרובוטיקה העירונית של נס ציונה

"דמסיה-Demacia" נבחרת הרובוטיקה של נס ציונה מסכמת עונה ומזמינה אתכם להצטרף

מספרים רון פלג ואיתי צבר.  צילומים באדיבות דמסיה-Demacia

קבוצה "דמסיה-Demacia" היא נבחרת הרובוטיקה העירונית של נס ציונה מכילה תלמידים מכל התיכונים בעיר(מכילה כרגע מעל 50 תלמידים) ופועלת בשיתוף פעולה עם אגף החינוך של עיריית נס ציונה.
הקבוצה מייצגת את העיר בתחרויות בארץ ובתחרויות בינלאומיות בעולם.

אז מה עשינו השנה בקבוצת הרובוטיקה העירונית של נס צינה? 

באפריל האחרון נגמרה עונת התחרויות של הקבוצה שלנו. העונה הזאת הייתה מדהימה עבורנו ומלאה בהרפתקאות ,חוויות, למידה ומה לא... בעונת התחרויות האחרונה קבוצתנו הצליחה לכבוש כמה פסגות:

תחרות אזורית ראשונה:

זכינו ב"פרס השופטים" שניתן לקבוצה שפיתחה פעולה ברובוט שלה ששימשה אותה במגרש התחרות או לקבוצה שבלטה בצורה משמעותית לעומת קבוצות אחרות.

תחרות אזורית שנייה:

סיימנו את התחרות בדירוג ה-3!
הובלנו את הברית השנייה (ברית היא נבחרת שמורכבת 3 קבוצות שונות)

זכינו בפרס התוכנית העסקית שמוענק לקבוצה שהגישה את התוכנית העסקית הטובה ביותר שמפרטת את הסיכונים שהיא לקחה בעונה, איך היא התמודדה עם בעיות בתחומים כגון: התחום הפיננסי, הטכני, הבריאותי ועוד.

לאחר סיום שלב התחרויות האזוריות העפלנו יחד עם כמות מצומצמת של קבוצות לתחרות הארצית שהתקיימה בירושלים. בכל שנה, עם סיום עונת התחרויות, מתחיל חלק ה- "טרום עונה"(off season),שבמהלכו קבוצתנו ניצבת מול אתגרים רבים.

בתחילת כל אופסיזן אנחנו עוברים בין תיכוני העיר, וחושפים את קבוצתנו ואת הערכים החינוכיים של התוכנית לנוער נס ציונה, במטרה להגדיל את קבוצתנו ולצרף תלמידים חדשים.

לאחר סיום הגיוסים, מתחילה תקופת ההכשרות של חברי קבוצה חדשים, כמו גם תהליך תכנון ובנייה של מערכות חדשות לרובוט, על מנת להרחיב את הידע בקבוצה שלנו ולשפר את ביצועי הרובוטים העתידיים שלנו.

בשביל להתחרות, אחד הדברים הכי חשובים לקבוצה הוא מקום להתאמן בו(מגרש אימונים). אבל בסדנה שלנו לא היה מקום ומרחבים המאפשרים את הצורך הבסיסי הזה. לכן חיפשנו חלופות לסדנא.

למזלנו שמרית רביבו, מנהלת קריית החינוך פארק המדע המובילה בחינוך טכנולוגי בעיר, נתנה לנו זמנית מקום גדול בבית הספר העונה על צרכינו.

אך בגלל שהפתרון הנוכחי הוא זמני, אנו שואפים לעבור באופן קבוע למחסני העירייה שנמצאים ברחוב  ז'בוטינסקי בעוד שנתיים, כדי להמשיך את הפעילות שלנו ואת קידום הערך החינוכי – טכנולוגי בנס ציונה.

הרובוטים פרי עבודתם המרשימה חברי הקבוצה

למי תודה על העזרה והתמיכה? 

נוסף על כך, חשוב לנו להודות לכל מי שתמכו ועזרו לנו בעונה האחרונה:
לשכת ראש העיר ואגף החינוך של עריית נס ציונה
HP indigo שסייעו לנו בייצור חלקים מורכבים לרובוט
ההורים המדהימים שלנו (חברי הקבוצה), שעשו מעל ומעבר בשביל לתמוך בנו בכל עניין שרק אפשר באהבה ובמסירות.

וכמובן, תודה אחרונה וגדולה למנטורים האהובים שלנו: יעקב וייל, אודי כסלו, מני דורפן, משה ברס, אבנר שניידר, אור אברהמי ויבגני דרוך שמלווים אותנו בהתנדבות מלאה ומשקיעים בנו בלי סוף כבר כמה שנים.
לסיום, אנו מברכים את אבי ברק על הצטרפותו לצוות המנטורים שלנו ואת החברה אלאופ Elop לקבוצת השותפים שלנו.

אתם מוזמנים! כך תוכלו להצטרף לקבוצת הרובוטיקה העירונית של נס ציונה

אנו מזמינים את כל המעוניין/ת לתמוך בקבוצתינו הן בדרך הקניית ידע בנושאים טכנולוגיים(מנטורים) והן בדרך כלכלית(שותפים) ניתן לפנות אלינו במייל: 
[email protected]

צילום יחצ
 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה