המועדונצ'יק מציג: שיא של חויות וריגושים ב"שבוע השיא".

$(function(){})

תנועת המועדונצ׳יק קיימה שבוע שיא לשכבות השונות ובו נהנו הילדים מפעילויות מיוחדות ומגוונות.
ההכנות למחנה הקיץ שהתקיים השנה במתכונת מלאה בעיצומן ! 

דוברות נ.צ.

המועדונצ'יק מציג: שיא של חויות וריגושים ב"שבוע השיא".

לקראת סיום השנה ומחנה הקיץ, קיימה תנועת המועדונצ'יק פעילויות לחניכי השכבות השונות. אירוע השיא של כיתות ג', 'ערב הגוזלים', התקיים בגן נווה עם הפנינג תחנות בנושא חלומות. התחנות הציתו את דמיונם של החניכים לשאוף ולחלום. ערב הגוזלים הסתיים בטקס מרגש עם נאומי סיכום שנה מרגשים וחלוקת תעודת השתתפות בתנועה וחולצה שכבתית.

אירוע השיא של כיתות ד': ההשבעה המסורתית. החניכים "הושבעו" כחלק ממשפחת המועדונצ'יק. ההשבעה התקיימה בגבעות טירת שלום, במסגרתה עברו החניכים מסלול בין תחנות בליווי השכבה הבוגרת ומדריכיהם. בסיום המסלול הגיעו 90 החניכים לרחבת ההשבעה בה נכחו הוריהם, שצפו בטקס המרגש אותו העבירו שכבת יב'. החניכים קיבלו תעודת שייכות לתנועה וחולצה.

אירוע שיא של כיתות ה' - מסע סובב עולם שהתקיים בקונספט תחרות המירוץ למיליון. דרך מדינות העולם בתחנות של משימות, העשירו כ 80 חניכים את הידע על מדינות ומנהיגיהם 

אירוע השיא של כיתות ו' - הלילה הלבן במסגרתו מתכנסים החניכים משעות הערב עד הזריחה בגן נווה, לפעילות שכללה: מסע הישרדות מגבש לקראת עלייתם לחטיבת הביניים. הערב החל במסיבת פולמון, ומיד לאחריה חולקו החניכים לשבטים וביצעו משימות ותחרויות, ואכלו פיתות בטאבון אותן הכינו חברי השכבה הבוגרת. בסיום התחרות נערכה הקרנה של סרט ולאחריו יצאו 95 החניכים למסלול הליכה בגן נווה, שם לאור זריחה למדו הסוואה, התגנבות וטכניקות הישרדות, ולבסוף בטקס הוכרזו על ידי המדריכים כחניכי נוער נ"ץ- חניכי החטיבות בתנועה.

תנועת המועדונצ'יק פתחה את שעריה לילדי שכבה ב' בעיר לקראת הצטרפותם בשנה הבאה, כחניכים בשכבה הצעירה בתנועה. הילדים הצעירים פגשו את חניכי קורס המדריכים בכיתות ט', ועברו פעולה כחניכים מן המניין. הצלחה גדולה למפגש אליו הגיעו מספר שיא של 320 ילדים לשלושת הסניפים של התנועה- בית הנ"ץ, בית הנוער ובית העמק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה