חגיגות 30 שנה לסניף בית הנוער של תנועת המועדונצ'יק בנס ציונה

$(function(){})

ביום שישי האחרון, יזמו חניכי תנועת המועדונצ'יק בבית הנוער מסיבת יום הולדת 30 שנה לסניף בבית הנוער. לחגיגה הגיע גם יעקב קורץ, "קורצי" המדריך הראשון של תנועת המועדונצ'יק, שסיפר לחניכים על הקמת התנועה לפני 37 שנה.

דוברות נ.צ.חגיגות 30 שנה לסניף בית הנוער של תנועת המועדונצ'יק בנס ציונה

תנועת המועדונצ'יק קיימת כבר 37 שנה, כאשר סניף בית הנוער, ברח אפריים קומורוב, נפתח לפני 30 שנה. חניכי התנועה בחרו לציין את היום החגיגי באירוע מיוחד.

כ-120 חניכי השכבה הבוגרת מכיתה י ועד יב הגיעו ביום שישי בצהריים לחגיגה בסגנון של פעם עם קישוטים ומשחקים ישנים, מוכרים וטובים. וכיאה ליומולדת גם דאגו לעוגה שאפו חניכי הסניף.

לחגיגה הגיע גם יעקב קורץ- קורצי,, המדריך הראשון של תנועת המועדונצ'יק, שסיפר לחניכים על הקמת התנועה לפני 37 שנה. (בתקופתו של ראש העיר ניסן קרופסקי, שהיה הוגה הרעיון של תנועת נוער עצמאית, ללא זיקה לתנועות הארציות ולהשפעות הפוליטיים שכה אפיינו אותן בשעתו.  המערכת

את החגיגה כיבד בנוכחותו ראש העיר שמואל בוקסר שהגיע לחזק את הילדים על היוזמה המרגשת ולחגוג איתם את ההיסטוריה הענפה של הסניף, לצד ההתחדשות ופעילות עדכנית היום. ראש העיר אמר לחניכים כי הוא רואה בהם המנהיגים של דור העתיד וגאה ביוזמות, בעשייה הענפה של כל אחד ואחת מהם. עוד איחל ראש העיר לחניכי השכבה הבוגרת הצלחה ושרות משמעותי בצה"ל.

עדי כבודי, תלמידת כיתב יב" בביה"ס בן יהודה, רכזת סניף צעירה בבית הנוער ומיוזמי האירוע אמרה: אנחנו מבינים שלמקום אליו אנחנו מגיעים לפעילות יש היסטוריה ארוכה, דורות של תלמידים התחנכו וצמחו כאן. אני מרגישה שכאן זה הבית השני שלי, אני חניכה במועדונצ'יק מכיתה ג' והיה לי חשוב לציין את היום הזה ולחגוג אותו עם החברים.

תנועת המועדונצ'יק היא תנועת נוער עירונית ייחודית לעיר נס-ציונה. ערכיה מתייחסים לצורך בניית תכנית נוער קהילתית העונה לצורכיהם הייחודיים של בני הנוער והילדים בעיר. לאורך השנים לקחו בה חלק אלפי בני נוער שגדלו בעיר. 

יעקב קורץ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה