כך מובילים לחיזוק חוסן חברתי, לבניית מנהיגות ערכית ולעידוד גיוס משמעותי לצה"ל.

$(function(){setImageBanner('7c126a3d-b1a8-4192-8dd3-31b26e56d7a2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,49004,'Image','');})

סיפורו של פרוייקט חשוב ביותר, עם אבי סגל, מנהל "מרכז צאלה" בנס ציונה ואריק בן חורין, שהתנדב לסייע ושיתף גם את אשתו ושני בניו...

פרטי

בחודש יוני 2022 הסתיימו להן שתי שנות פעילות של מרכז צאלה בקריית החינוך השש שנתי גולדה מאיר לחיזוק החוסן החברתי , לבניית מנהיגות ערכית ולעידוד גיוס משמעותי לצה"ל.

עמותת צאלה פועלת לשיפור פני החברה הישראלית בראייה מערכתית וא-פוליטית, בדגש על חיזוק החוסן החברתי בקרב בני הנוער, להטמעת ערכים, אזרחות טובה, התנדבות ומעורבות החברתית, חיזוק הסולידריות, סובלנות וקבלת האחר יחד עם העצמה אישית, פיתוח וקידום מנהיגות איכותית ושירות משמעותי בצה"ל. ראוי לציין כי כל חברי העמותה פועלים בהתנדבות.

למרות מגפת הקורונה, מבצע "שומר חומות", תנאי מזג האויר ואילוצים בלתי צפויים נוספים נעשה מאמץ מיוחד לעמוד ביעדי התכנית שנקבעו בשיתוף עם הצוות הפדגוגי של ביה"ס, בהם נחשפו התלמידות והתלמידים למספר תחומים מעניינים במיוחד, בדגש על סיפורי הצלחה אישיים, תוך שהם מביעים שביעות רצון רבה מהנושאים שהועברו ושיתפו פעולה באופן מלא ואקטיבי עם המרצים שהעבירו את המפגשים.  

בשנה"ל הבאה, האחרונה במסגרת הפרויקט התלת שנתי, יכללו בפעילות נושאים חשובים נוספים, דוגמת: סיורי מורשת וידיעת הארץ, סיפורי הצלחה אישיים ייחודיים, היכרות עם קהילות חברתיות שונות מכל רחבי הארץ ומגזרים שונים, יסודות הניווט בשטח, פעילות התנדבותית בקהילה, סיורים ביחידות צה"ל, הקשר בין הורים לתלמידים ועוד.

מנהל קריית החינוך, ירון גרבר וצוותו, חלקו שבחים רבים לפעילות הערכית החשובה שנעשתה והעלה על נס את תרומתה הגבוהה לכל אחת ואחד מתלמידות ותלמידי הכיתה שהיו שותפים לפעילויות.

אבי סגל, מנהל סניף צאלה בעיר, ואריק בן-חורין , הודו אישית לצוות החינוכי של ביה"ס גולדה - למחנכת הכיתה עדי לדרמן ורכזת השכבה דנה אילון, על שיתוף הפעולה והסיוע בהצלחת הפעילות ולמנהל קריית החינוך ירון גרבר על הערך הסגולי הנוסף שהעניק לפרויקט חשוב וערכי זה.                                                                                                 

בנוסף, הביע מנהל הסניף את הערכתו ותודתו האישית לאריק בן-חורין , השותף לביצוע הובלת הפרוייקט כאן בנס ציונה - ביצירת הרצף בפעילות , וכן על עזרתו הרבה במהלך תקופת העשייה השוטפת . בנוסף אריק גייס לפרוייקט את משפחתו : את אשתו יהודית - מנחת קבוצות ובעלת הישגים יוצאי דופן בהובלת בנות נוער לבטחון אישי מעצים ובבחירה בגיוס משמעותי . וגם את שני בניו - שחקני נוער בכדור יד בנבחרת ישראל . וקצינים מצטיינים בשירותם היום בחיל הים.

לסיום , איחלו אבי ואריק לכול התלמידות והתלמידים חופשה נעימה וחזרה בכוחות מחודשים לשנה"ל הבאה והאחרונה שלהם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה