כ 400 שחקנים לקחו חלק בטורניר הסטריטבול שהתקיים בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('503f5426-4e04-4b8c-907c-6f45e6978779','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,49004,'Image','');})


זו כבר מסורת: טורניר הסטריטבול שהגיע לעיר בשנה שעברה, שבר השנה שיאים עם השתתפות של קרוב ל 400 ילדים, בני נוער ובוגרים – בנים ובנות, שהתחרו ב 87 קבוצות במשך יומיים מהנים של "משחק כדורסל רחוב מהיר".

דוברות

התחרות הייחודית התקיימה במגרש בן יהודה, על מגרש משחק ייחודי אשר הוקם במיוחד עבור הטורניר.


הטורניר החגיגי נפתח ביום רביעי אחר הצהריים בשבוע שעבר עם מופע חגיגי של בנות הג'ינמנסט ומשחק ראווה של קבוצת הבוגרים של עירוני נס ציונה. גם ראש העיר שמואל בוקסר הגיע לברך ולאחל הצלחה לכל המתמודדים ואמר לילדות ולילדים, לנערות ולנערים שהמשחק והדרך בו הם בוחרים לשחק, חשובה יותר מהתוצאה.


במתחם ביה"ס בן יהודה הוקמו במיוחד עבור הטורניר 2 מתחמי משחק . במתחם המרכזי 2 מגרשים מקצועיים של פיבא שעליהם התקיימה אליפות אירופה בקיץ הנוכחי בתל אביב. מתחם ראשון הוקם עבור משחקי המוקדמות ומגרש נוסף עבור משחקי נוק אאוט, רבע גמר, חצי הגמר והגמר. במתחם הרחב הוצבו גם דוכני מזון ושתיה, עמדת די' גי, ומוזיקה לשליוותה את כל שעות הטורניר. המשחקים התקיימו ב 8 קטגוריות שונות: ילדות, ילדים, קטסל בנות, קטסל א, קטסל ב, נוער, נערים ובוגרים. כל משתתף שנרשם לטורניר קיבל חולצה ממותגת של הטורניר. הזוכים בכל קטגוריה קיבלו מדליות וגביעים. כל קבוצה קיבלה שובר מתנה לרכישת מוצרי ספורט של אנדר ארמור ע"ס 1200 ₪.הטורניר התקיים בניהול מקצועי של מחלקת הספורט, ומנהל המחלקה עמיר עוזי ובארגון והפקת החברה לתרבות ופנאי בשיתוף הכדור הכתום ועירוני נס ציונה.

דוברות
הזוכים במקומות הראשונים:
זוכה קטסל ב: הפייטרים מנס ציונה: יאיר שראבי, עמית דיאמנט, נועם גליצקי, בנימין פוס
זוכה קטסל א: The Rolling: יותם נוימן, איתמר אלבוים, שגב עובדיה, איתי גולן
זוכה ילדים: Fabfour: עומרי ששון, עמרי גרבינסקי, איתי נציה, אביעד סוטו
זוכה נערים: לירוי, איתי דהן, ליאור לייס, עומרי פרגון
זוכה נוער: דניאל גריידי, שגיא קמחגי, עומרי שינדלמן, רועי ניסן
זוכה בוגרים: בני אשי: עפרי שפרוני, עידו יבנה, אסף ארז
זוכה קטסל בנות: הלביאות מנס ציונה: מיכל פוני, נטע גור, נילי גרבינסקי, גאיה נהון
זוכה ילדות: הופ ילדות ישראלית: שירה הופפנברג, שירה אגסי, תמר טל, נעם רוזמרין

דוברות
ראש העיר שמואל בוקסר: שמחתי לראות את מאות המשתתפים שבחרו להגיע ולקחת חלק בתחרות כדורסל הרחוב המהיר. אין ספק שזה אירוע ספורטיבי מהנה שהפך כבר למסורת בנס ציונה. ספורט הוא חינוך לערכים, עבודה קבוצתית, הצבת מטרות וחתירה להישגים. נמשיך לפעול להרחבת המענים בספורט – תוך התאמתם לכלל הציבור בעיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה